فرماندار بوشهر؛
تابناک- فرماندار بوشهر با بیان اینکه اختلافات در کشور مردم را آزرده کرده است، گفت: نیاز همدلی بیشتر برای حل مشکلات وجود دارد.  
کد خبر: ۹۴۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ 27 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عباس جمشیدی در نشست با اعضای حزب موتلفه بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر کشور در شرایط حساسی وجود دارد، اظهار داشت: در این مقطع می‌طلبد که هر کسی که دل در گروه این نظام دارد برای حرکت به سمت مرتفع شدن مشکلات تلاش کند.

وی با بیان اینکه تحریم‌های جهانی و حمایت از مقاومت و ایستادگی در برابر قدرت‌های جهان هزینه بسیاری برای نظام داشته است، افزود: اگر ایران مانند دیگر کشورها عمل می‌کرد اکنون وضعیت بهتری داشت اما هیچ اختیاری در اداره کشور و تصمیم‌گیری های داخلی نداشتیم.

فرماندار بوشهر با عنوان اینکه در حال حاضر در کشور اختلافاتی وجود دارد که مردم را آزرده کرده است، بیان کرد: امیدواریم مسائل حل شود و سبب تنش در کشور نگردد.

جمشیدی با اشاره به اینکه گفته می‌شود فرمانداری‌ها مجری سیاست‌های دولت هستند، تصریح کرد: در اصل فرمانداری‌ها مجری سیاست‌های نظام هستند، دولت از نظام جدا نبوده و دستاوردهایی که در دولت‌ها انجام می‌شود بخشی از خدمات و افتخارات نظام است.

وی با بیان اینکه پیش از کرونا نشست‌های مستمر و ماهانه به همراه مسئولین ادارات با مردم داشتیم، خاطرنشان کرد: این دیدار مستقیم با مردم سبب مرتفع شدن بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم می‌شد.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه در زمان شیوع بیماری کرونا شاهد همدلی بین مسئولین و شهروندان بوشهری بودیم، گفت: این همدلی سبب تعطیلی دو ماهه اصناف به صورت خودجوش برای کمک به بهبود وضعیت شیوع این بیماری بود.

جمشیدی با اشاره به اینکه منکر مشکلات و ایرادهای موجود نیستیم، عنوان کرد: باید اختلافات را تا حدی که اصول ما اجازه می‌دهد کنار گذاشت و در کنار هم برای تداوم توسعه و پیشرفت تلاش کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار