رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر؛
تابناک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، گفت: در حال حاضر شش بیمار بدحال کرونایی در مراکز درمانی استان بوشهر بستری هستند.
کد خبر: ۹۴۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ 27 February 2021

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بوشهر اظهارداشت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳ مورد به کرونا قطعی است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۴ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۶ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۸ اسفند اعلام شد بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

وی با اشاره به جانباختن ۸۸۴ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس تصریح کرد: از مجموع موارد فوت‌شده، ۸۶۵ مورد به‌طور قطعی مبتلا به کرونا و ۱۹ نفر نیز مشکوک به ابتلا به این بیماری بوده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۰۱۱۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار