دقایقی پیش؛
تابناک- با استقبال مسئولین و مردم بوشهر دو شهید گمنام دفاع مقدس وارد بوشهر شدند.
کد خبر: ۹۴۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 26 February 2021

  به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در این خصوص اظهارداشت:  مراسم استقبال از این 2 شهید گمنام صبح امروز در محل فرودگاه بین‌المللی بوشهر واقع در خیابان امام رضا (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه این شهدای گمنام در دانشگاه های آزاد اسلامی شهر دیلم و برازجان خاکسپاری خواهند شد افزود: با توجه به شرایط کرونایی، فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضرورت دارد.

غریبی با اشاره به اینکه شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد برازجان 19 سال است که در عملیات والفجر مقدماتی منطقه فکه به شهادت رسیده ‌عنوان کرد: شهید گمنام دانشگاه آزاد واحد دیلم 16 سال سن  دارد که در کربلای پنج منطقه شلمچه به شهادت رسیده است.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از شهید گمنام دیلم ساعت 10 صبح از میدان بسیج تا مصلای جمعه دیلم برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از شهید گمنام دانشگاه آزاد برازجان از مصلی تا این دانشگاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه پیکر مطهر این شهدا نهم اسفند همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) تشییع و خاکسپاری خواهند شد گفت: با توجه به تمهیدات صورت گرفته این مراسم به صورت خودرویی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار