وکلای ملت با صدرو بیانیه‌ای اعلام کردند ما نمایندگان مردم تشکر و امتنان خود را نسبت به حسن نظر زعیم و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر تایید قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را اعلام کرده و آن را سند افتخاری برای مجلس می‌دانیم و به توصیه‌های داهیانه ایشان مبنی بر یکپارچگی و حفظ صدای وحدت لبیک می‌گوییم.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ 23 February 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، ابراهیم رضایی از تهیه بیانیه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.

این بیانیه به امضای ۲۱۴ نفر از نمایندگان رسیده است، متن این بیانیه به شرح زیر است:

با تبریک پیشاپیش میلاد مولای متقیان به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی و محبان آن حضرت، نیک واقفیم که دستیابی به فناوری هسته‌ای نیاز و حق مسلم امروز و فردای این آب و خاک است.

بر این اساس است که نمایندگان مجلس یازدهم با آگاهی نسبت به این ضرورت و در جهت پاسداشت نخبگان و شهدای عزیز هسته‌ای و با علم به کارشکنی‌های چند ساله نظام استکبار در تحقق و تقویت این حق، «اقدام به وضع قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از ملت ایران» و الزام دولت محترم به اجرای آن کرده است.

بیانات معظم‌له نسبت به اختلافات پیش آمده بین مجلس و دولت درباره بیانیه مشترک دولت محترم و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را با جان و دل شنیدیم.

ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر و امتنان خود را نسبت به حسن نظر زعیم و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر تایید قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مصوب مجلس یازدهم را اعلام کرده و آن را سند افتخاری برای مجلس می‌دانیم و به توصیه‌های داهیانه ایشان مبنی بر یکپارچگی و حفظ صدای وحدت لبیک می‌گوییم.

از هرگونه ابتکار مشترک مجلس و دولت در راستای اجرای این قانون از عزت بخش استقبال کرده و پیش‌قدم می‌شویم و به دولت برای استیفای حق مردم در کمال صداقت کمک کرده و خواهیم کرد.

معتقدیم که بهترین راه برای خدمت به معیشت مردم نه لغو تحریم‌ها بلکه خنثی‌سازی تحریم‌ها با نگاه به داشته‌های خودی و عدم توجه به رجزخوانی‌های پوشالی بیرون از مرز‌هاست.

بر همین اساس به دولت محترم توصیه می‌کنیم که از تجارب ۷ ساله گذشته هسته‌ای که مملو از بدعهدی‌های طرف مقابل بوده است عبرت گرفته و دل به وعده‌های پوشالی آن‌ها نبندد.

امید است با استعانت از خداوند متعال بتوانیم در نصب العین قرار دادن عوامل و بیانات ولی امر مسلمین در تحقق حقوق حقه هسته‌ای ملت ایران قدم برداریم.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار