تابناک- به رياست فرماندار بوشهر جلسه ستاد انتخابات شهرستان بوشهر در محل سالن ستاد انتخابات فرمانداري برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱ 23 February 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، جلسه ستاد انتخابات  شهرستان با موضوع برنامه ريزي  براي برگزاري انتخابات  سيزدهمين دوره رياست جمهوري و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در سال 1400  روز دوشنبه به رياست عباس جمشیدی فرماندار بوشهر و با حضور معاونین فرمانداری ، بخشداران و کارشناسان این ستاد در محل سالن ستاد انتخابات فرمانداري برگزار شد .

فرماندار بوشهر در این جلسه اظهار داشت : این ستاد آماده برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400 می باشد.

عباس جمشیدی فرماندار بوشهر   افزود : با بررسی مشکلات ادوار گذشته و ارائه راهکارهای مناسب، انتخابات سال آتی را بدون نقص برگزار کنیم و از اعضای ستاد انتظار هست برای برگزاری هرچه باشکوه تر این دو انتخابات برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد : تجربیات زیادی با برگزاری انتخابات های متعدد حاصل شده است که در کنار تجربه وخلاقیت می توان  انتخاباتی بدون نقص برگزار نمودو باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم با حضور حداکثری مردم به کار‌ گیریم.

عباس جمشیدی در ادامه بیان داشت : ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت 8 روز چهارشنبه 20 اسفند ماه آغاز و تا ساعت 18 روز سه شنبه 26 اسفند به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

وی هم چنین گفت : ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها نیز از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 16 فروردین آغاز وتا ساعت 18 روز یکشنبه 22 فروردین ماه 1400 به مدت 7 روز در جریان خواهد بود.

فرماندار بوشهر خاطرنشان کرد : داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی بایستی در هنگام ثبت نام گواهی عدم سوء پیشنبه که سه ماه از صدور آن نگذشته باشد به همراه داشته باشند.

 عباس جمشیدی گفت : برای دریافت گواهی عدم سوء پیشنیه لازم است داوطلبان عضویت درشوراهای اسلامی شهرها و روستاها با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی یا دفاتر پلیس بعلاوه 10 ویا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به نشانی WWW.ADLIRAN.IR   مراجعه نمایند

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار