رئیس دانشگاه علوم پزشکی در استان بوشهر؛
تابناک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی در استان بوشهر گفت: یکی از کارهای خوبی که در قالب طرح شهید سلیمانی در استان انجام شد رهگیری بیماران کرونایی بود که با انجام تست اطرافیان مبتلایان ۴۰۰ بیمار کرونایی شناسایی شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 22 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سعید کشمیری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان‌های همجوار بوشهر بیماری جهش یافته کرونا مشاهده شده است، اظهارداشت: وجود بیماران مبتلا به کرونای جهش یافته و وضعیت قرمز و نارنجی شیوع این بیماری در خوزستان زنگ خطری برای استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ورودی شهرستان‌ دیلم بسته شده است، افزود: طبق برنامه ریزی‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان بوشهر ورودی های استان در اواخر هفته و ایام تعطیل بسته می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، بیان کرد: تاکید می‌شود مردم از تردد غیر ضروری و شرکت در مراسم ترحیم نیز خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به در پیش بودن آغاز سال جدید نگران سفرهای نوروزی هستیم، بالغ بر میلیون‌ها سفر در این ایام انجام می‌شود.

کشمیری با اشاره به اینکه تصمیمات برای رفع محدودیت‌های تردد در نوروز به شرایط شیوع بیماری کرونا بستگی دارد، تصریح کرد: باید پویشی با همکاری چهره‌ها و سلبریتی‌ها در کشور برای حفاظت از خود و خانواده‌ها در برابر کرونا در کشور انجام شود.

وی با عنوان اینکه ویروس جهش یافته کرونا جوانان را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای خوبی که در قالب طرح شهید سلیمانی در استان انجام شد رهگیری بیماران کرونایی بود که با انجام هشت هزارو ۵۰۰ تست اطرافیان مبتلایان ۴۰۰ بیمار کرونایی جدید شناسایی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار