مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر؛
تابناک- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به تلاش برای تأمین بسته ارزاق شب عید مددجویان تحت حمایت گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود در جشن نیکوکاری که در ماه پایانی سال برگزار می‌شود با استفاده از ظرفیت مردم خیّر و نیکوکار ارزاق شب عید نیازمندان تأمین شود.
کد خبر: ۹۴۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 21 February 2021

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، احمد لطفی در نشست هم اندیشی ستاد خیر و نیکوکاری که با حضور خیران و مراکز نیکوکاری برگزار شد با تاکید بر ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری اظهار داشت: یکی از وظایف مهم این نهاد ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه و استفاده از دریای عظیم مردمی در راستای خدمات رسانی افزون‌تر به ولی نعمتان جامعه اسلامی است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر نقش خیران را به عنوان سفیران نیکوکاری در ترویج فرهنگ انفاق و احسان مهم عنوان کرد و گفت: اقشار آسیب‌پذیر استان همواره نیازمند یاری‌رسانی خیرانی هستند که در این عرصه با گسترش و نهادینه‌شدن احسان و نیکوکاری در بین آحاد مختلف مردم می‌توان شاهد کاهش مشکلات و مسائل زندگی آنها باشیم.

وی با اشاره به تأثیر روحیه معنوی نیکوکاران در رسیدگی به امور نیازمندان گفت: در بحث مشارکت همگانی برای پرداخت صدقه، زکات، کمک به ایتام و نیازمندان همواره باید معنویت مدنظر باشد تا آحاد مختلف مردم به این امر تشویق شوند.

لطفی با اشاره به تلاش برای تأمین بسته ارزاق شب عید مددجویان تحت حمایت گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود در جشن نیکوکاری که در ماه پایانی سال برگزار می‌شود با استفاده از ظرفیت مردم خیّر و نیکوکار ارزاق شب عید نیازمندان با شعار (عیدی برای همه) تأمین شود.

وی با قدردانی از مشارکت همه جانبه مردم و خیران هم استانی در جشن احسان و نیکوکاری درخواست کرد: با توجه به اینکه خانوارهای مددجو در شب عید چشم انتظار کمک هستند، برای تأمین سبد حمایتی آنان کمیته امداد را یاری رسانند تا با دستگیری از فقرا و نیازمندان در ایام پایانی سال بتوانیم شادی را مهمان این خانواده‌ها کنیم.

لطفی تاکید کرد: سیستم آنی پرداخت شیوه‌ای جدید برای پرداخت آسان و سریع کمک‌های نقدی مردم برای رفع مشکلات نیازمندان راه اندازی شده که برهمین اساس مردم و خیران استان می‌توانند از طریق شماره گیری کد #۰۷۷*۸۸۷۷* کمک‌های خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز به عنوان پایگاه های جشن نیکوکاری آماده دریافت کمک های غیرنقدی مردم خیر می باشند گفت: همچنین واریز کمک های نقدی مردم نیکوکار از طریق کارت مجازی به شماره 6037997950030370 به نام کمیته امداد فراهم می باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار