تابناک- مدیر روابط عمومی فرمانداری بوشهر گفت: در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی روزانه در عالیشهر پایش می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 20 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد جعفر پور امروز در ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهر عالیشهر با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا و گستردگی آن ارتباط مستقیم با رفتارهای ما دارد، اظهارداشت: در زمان‌هایی که پروتکل‌ها از سوی مردم رعایت می‌شود شاهد این هستیم که درصد مراجعات، بستری و فوتی‌ها کاهش میابد.

وی با بیان اینکه عادی انگاری بزرگترین اشتباه در حال حاضر است، افزود: تا ریشکن شدن این بیماری هر شرایطی شکننده است.
مدیر روابط عمومی فرمانداری بوشهر با تشکر از مسئولین نظارت کننده بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شهر عالیشهر، بیان کرد: بازدیدهای مختلف با هدف شناسایی، پیگیری و حمایت از صنوف صورت گرفته است.

جعفرپور با اشاره به اینکه اجرای هرچه بهتر نظارت‌ها به همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و بسیج کلیه امکانات نیاز دارد، تصریح کرد: به همین جهت تلاش می‌شود تا در جلسات روزانه ستاد کرونا، وضعیت اجرای این طرح در مناطق مختلف شهرستان بررسی و با رفع مشکلات و موانع، زمینه تحقق اهداف آن فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته، بازرسی‌های متعددی از واحدهای صنفی صورت گرفته که درصد بالایی از صنوف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

جعفرپور گفت: علاوه بر نظارت باید فرهنگ سازی در این خصوص با اطلاع رسانی در فضای مجازی، نصب بنر و تراکت در تمامی صنوف انجام شود.

روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی روزانه در عالیشهر پایش می‌شود

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار