تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کارفرمایان، پیمانکاران و شهرداری‌ها، معوقات کارگری را در ایام باقی مانده سال به روز کنند.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 18 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمدتقی ایرانی در جلسه کمیسیون کارگری استان با اشاره به تلاش و نقش تولید کنندگان و کارگران در دوران تحریم‌های ظالمانه اظهار داشت: این تولید کنندگان و کارگران هستند که در دوران تحریم با سخت کوشی باعث شده اند تا چرخ‌های تولید همچنان بچرخد و زحمات ارزشمند این عزیزان، تحریم‌ها را بی اثر کرده است.

رئیس کمیسیون کارگری استان با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و لزوم پرداخت معوقات حقوق و مزایای کارگران افزود: انتظار داریم کارفرمایان، پیمانکاران و شهرداری‌ها، معوقات کارگری را در ایام باقی مانده سال به روز کنند.

 ایرانی با اشاره به روند پرداخت حقوق و مزایای کارگران در استان خاطر نشان کرد: بیش از ۸۰ درصد شرکت‌ها در منطقه اقتصادی انرژی پارس، پرداخت‌های آنها در وضعیت مطلوب قرار دارد که امیدواریم ظرف هفته‌های باقی مانده تا پایان سال، همه معوقات کارگری پرداخت  شده و هیچ معوقه‌ای نباید برای سال آتی باقی بماند.

 وی در همین راستا بیان کرد: مطالبات کارگری به حقوق و مزایا محدود نمی‌شود و مدیران و کارفرمایان باید در راستای بهبود وضعیت ارتقا شغلی و امکانات رفاهی و معیشتی کارگران نیز  تلاش کنند.

 رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر در همین ارتباط گفت: یکی از مطالبات کارگران، افزایش حقوق و مزایا متناسب با وضعیت تورم از سوی بانک مرکزی است که باید توسط مسئولین مورد توجه جدی قرار گیرد و نباید در این زمینه کم‌کاری شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار