معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر؛
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه می‌توان با تطمیع، تهدید، شام و ناهار دادن رای جمع کرد، گفت: اجازه ورود پول کثیف را به انتخابات نمی‌دهیم.
کد خبر: ۹۴۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 16 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد تقی ایرانی در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با اشاره به انتخابات 1400 به تشکیل ستاد انتخابات استان و ابلاغ صورت گرفته از سوی استاندار بوشهر پرداخت و  گفت: براساس برنامه ریزی و تقویم زمانی آموزش‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ارائه و انتخاب هیات‌های اجرایی از سوی فرمانداران و بخشداران انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: انتخابات دو بال اجرایی و نظارت دارد و باید اجازه بدهیم هم ناظر و هم مجری در عرصه انتخابات به وظیفه خود عمل کنند.

ایرانی تاکید کرد: همه عوامل اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات به وظایف قانونی خود به صورت بی طرفانه و آزادانه عمل می‌کنند و مطمئن هستیم حیثیت و آبروی مردم در این انتخابات حفظ می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: این دوره از انتخابات برای جامعه، نظام و آینده مردم ایران بسیار مهم و حساس است و همه باید تلاش کنند انتخاب اصلح، مناسب و آنچه خواست و نظر مردم است محقق شود و به طور یقین شخص منتخب رئیس جمهوری قانونی است و توانسته رای ملت را برای خود اختصاص دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: با توجه به شرایط خاص و تمهیدات اندیشیده شده تبلیغات کاندیداهای شوراها از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: همه شرایط و زیرساخت‌های لازم امنیتی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم فراهم شده و مطمئن هستیم این انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران افزوده و آنچه نظام اسلامی و مردم خواهان آن هستند، محقق می‌شود.

ایرانی گفت: هرچند فشارهای اقتصاد و تلاش دشمن برای دلسرد کردن و کاهش حضور مردم در صحنه انتخابات است اما ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند آگاه و مطیع امام راحل و رهبرمعظم انقلاب هستند و نسبت به عهد و پیمان خود به شهدا پایبند هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم پول‌های کثیف خرج انتخابات شود افزود: تلاش می‌شود از ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات جلوگیری و نمایندگان واقعی مردم در شوراهای شهر و روستا انتخاب شوند.
وی بیان کرد: باید کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که بتوانند مسئولیت امانت داری را درست انجام دهند و بصورت واقعی رای مردم را بگیرند نه با تطمیع، تهدید و شام و ناهار دادن رای بیاورند.

ایرانی اضافه کرد: انتظار می‌رود نیروهای توانمند، فرهیخته، شایسته، دست پاک، قانونمند و آشنا به وظایف شهری و روستایی برای اداره امور مردم راهی شوراهای شهر و روستا شوند.

سرمایه‌گذاری بین المللی لازمه توسعه استان بوشهر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه صورت گرفته علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی استکبار جهانی و بخشی از غرب فرصت این نوع سرمایه‌گذاری‌ها از کشور با بداخلاقی جهان غرب از دست رفته است.
وی بیان کرد: امیدواریم با تدابیری که دولت جمهوری اسلامی و حاکمیت دارد و تعهداتی که کشورهای سرمایه‌گذار و جهان اول نسبت به توسعه و سرمایه‌گذاری دارند، شاهد توسعه این نوع سرمایه‌گذاری‌ها در کشور باشیم.

ایرانی با بیان اینکه برخورد دوگانه سازمان ملل و کنوانسیون‌های بین‌المللی با کشورها پذیرفتنی نیست، اظهار کرد: دنیا تاکنون به جمهوری اسلامی و ملت ایران جفا کرده‌است و باید به رویه عادلانه باز گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد:  امروز کشورهای کوچک حاشیه  خلیج فارس از این ظرفیت یک طرفه استفاده می‌کنند که ناعادلانه و تبعیض آمیز است و با ظرفیتی که ایران در منابع خدادادی، فرهنگ غنی و علم و نیروی انسانی توانمند دارد می‌تواند در خدمت منطقه و دنیا قرار گیرد.

وی گفت: سرزمین ایران به عنوان مهد توسعه، پیشرفت، تمدن و امنیت منطقه از شرایط بسیار مناسبی برای افزایش سرمایه‌گذاری خارجی برخوردار است.

ایرانی اضافه کرد: امنیت مهم‌ترین شاخصه سرمایه گذاری در ایران است و ریسک و امکانات مناسب و حمایت‌های قانونی که از سرمایه گذاری خارجی صورت می‌گیرد بستری مطلوب را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده‌است.

پرهیز از عادی انگاری کرونا ضروری است


وی با بیان اینکه کرونا بسیاری از معادلات اجتماعی کشور را تغییر داده‌است، بیان کرد: اکنون بوشهر نسبت به بسیاری از استان‌های کشور وضعیت خوبی دارد و نباید با عادی انگاری این فرصت سلامت را به آسانی از دست بدهیم.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: اعمال منع ترددها برای پیشگیری از ورود ویروس جدید کرونا به این استان ضروری است و مردم باید از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی افزود: همچنین پیشگیری از شیوع کرونا نیازمند کنترل بازار است و در این زمینه همه می‌توانند کمک کننده باشند.

ایرانی، به آغاز واکسیناسیون کرونا برای بخشی از کادر درمان اشاره و اظهار کرد: رهبری، رئیس جمهوری و هیات دولت تلاش می‌کنند که مردم در سرزمین خود سالم زندگی کنند و کسانی که در این زمینه حاشیه‌سازی می‌کنند، دنبال فرصت فضاسازی منفی در کشور هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بزودی شرکت‌های داخلی تولید واکسن در ایران به تولید انبوه می‌رسند و اطمینان داریم دانشمندان کشور در حوزه بهداشت و درمان بسیار انسان دوستانه‌تر و علمی تر عمل می‌کنند و  واکسن تولید ایران برای سایر کشورهای منطقه نیز مفید است.


تیم‌های ورزشی استان بوشهر حمایت شوند

وی با اشاره به ضرورت حمایت از تیم‌های ورزشی گفت: امروز برای سرپا ماندن تیم‌های ورزشی در استان همه باید تلاش کنند.
ایرانی تاکید کرد: اگر شهرداری و یا هر سازمان دیگری قرار است به این تیم‌های ورزشی کمک کنند پس موظف به انجام کامل وظیفه خود هستند و از این جوانان که ممکن است در آینده به عنوان نمایندگان واقعی ما در عرصه‌های ملی و بین المللی شوند، حمایت کنند.

وی تاکید کرد: این وظیفه شهرداری و منطقه ویژه پارس جنوبی و سایر متولیان است که به نمایندگان تیم‌ها برای حضور بدون حاشیه در میدان‌های ورزشی کمک کنند.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار