معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان بوشهر؛
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان بوشهر با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی همچنان در شهرستان بوشهر تداوم دارد، گفت: مراودات بالای مردم چغادک با خوزستان نگران کننده است.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 15 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، هادی اخلاقی امروز در ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان بوشهر با بیان اینکه شاهد زحمات تمام اعضای ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان بوشهر برای قطع زنجیره انتقال هستیم، اظهارداشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان بوشهر خوب است و مردم همراهی خوبی دارند.

وی با بیان اینکه یک سال است که با این بیماری درگیر هستیم، افزود: مردم از این شرایط خسته هستند و باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه مردم به ریشکن شدن این بیماری کمک کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان بوشهر به تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان خبر دادو بیان کرد: افزایش تست‌ها باعث شناسایی بیش از پیش بیماران می‌شود و قطع زنجیره انتقال را در پی‌دارد.

اخلاقی با اشاره به مراودات زیاد مردم شهر چغادک با استان خوزستان، تصریح کرد: در حال حاضر شیوع بیماری کرونا در استان خوزستان قرمز است و باید تیمی متشکل از نماینده بخشداری و شهرداری برای نظارت بیشتر در شهر چغادت تشکیل شود.

وی با بیان اینکه اگر شیوع بیماری در شهرستان بدتر شود مجبور به تعطیلی اصناف هستیم، خاطرنشان کرد: برای عدم این‌کار اصناف باید بیشتر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه مردم دیگر شهرستان‌ها برای خرید و درمان به شهرستان بوشهر تردد بسیاری دارند، گفت: هیچ راهی به جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداریم.

اخلاقی با بیان اینکه عادی انگاری در خصوص بیماری کرونا بزرگترین اشتباه است، عنوان کرد: علیرغم اینکه نهایت تجمع را ستاد کرونا ۳۰ نفر اعلام کرده و عمده برنامه‌ها باید در فضای باز انجام شود اما برخی این مهم را رعایت نمی‌کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار