تابناک- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر با بیان اینکه کرونا روند کار روابط عمومی‌ها را متفاوت کرد، گفت: حرکت به سمت ارتباطات نوین در زمان پسا کرونا ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 14 February 2021

اسماعیل کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بوشهر، با بیان اینکه در زمان کرونا برای کاهش تردد خبرنگاران کار روابط عمومی‌ها بسیار متفاوت شد، اظهار داشت: در راستای عدم قطع ارتباط سازمان‌ها و ادارات با مردم روابط عمومی‌ها به شکل نوین فعالیت خود را ادامه دادند.

وی با بیان اینکه در این ایام مراجعه رسانه‌ها به ادارات تا حد زیادی کاهش یافت، افزود: اما اختلالی از نظر اطلاع رسانی در استان شاهد نبودیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری بوشهر بیان کرد: از پیش از شیوع کرونا برنامه نظام مندی برای اطلاع رسانی هرچه بهتر در استان برنامه ریزی شد که شیوع کرونا تحقق آن را تسریع بخشید.

کاظمی تصریح کرد: در ارتقا سطح روابط عمومی‌ها در استان نیز کارهای مختلفی صورت گرفته و شاهد این هستیم که روابط عمومی‌های ادارات استان در سطح کشور نیز از جایگاه خوبی برخوردار هستند.

وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی های استان با بهره گیری از ظرفیت عظیم فضای مجازی به سمت الکترونیکی شدن و روش‌های نوین ارتباطی گام‌های موثری را برداشتند.

کاظمی گفت: جهت گیری روابط عمومی ها و رسانه ها، توسعه ارتباطات با شیوه های جدید و بصورت مجازی و اطلاع رسانی کامل و سریع با ابزارهای الکترونیک و در بستر اینترنت است.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار