تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، گفت: مردم ما با وجود بی سابقه ترین فشارها و هجمه‌ها همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده اند.
کد خبر: ۹۳۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴ 09 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد تقی ایرانی با گرامیداشت فرارسیدن ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: ۲۲ بهمن یادآور تاثیرگذارترین و مهمترین روز تابناک در تاریخ معاصر این سرزمین است که با رشادت های بی نظیر  مردم، با  رهبری حکیمانه و پیامبرگونه امام خمینی(ره) ، به قرن ها حاکمیت سیاه استبداد و استعمار و وابستگی در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی و نظامی پایان  داد.

وی افزود: امام خمینی ( ره) در ایام تاریخی مبارزات بر استقرار نظام جمهوری اسلامی "نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد"، تاکید کرد و پایه های مردم سالاری دینی را بر اساس حاکمیت مردم و متکی به تعالیم اسلام پایه گذاری نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: انقلاب  اسلامی ایران بدون تردید مردمی ترین انقلاب قرن بیستم و حتی انقلاب های تاریخ بود که  با نثار خون شهداء و به مدد الهی به ثمر نشست.

ایرانی تصریح کرد: تکیه و تاکید بر دو  رکن جمهوریت و اسلامیت مهمترین چراغ راه ما جهت استمرار  انقلاب اسلامی  و زنده نگه داشتن سیره و راه امام (ره)  است.

وی گفت: انقلاب اسلامی در کمترین زمان ممکن به دلایل شاخص های انسانی و دفاع از مظلومین و محرومین از جغرافیای سرزمین ایران فراتر رفت و پیام روشن  آن سراسر گیتی  را فرا گرفت و جوانه های امید  را در دل های ملل محروم و مسلمان و  آزادگان جهان کاشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با گذشت ۴۲ سال  با وجود بی سابقه ترین فشارها و تحریم های ظالمانه استکبار بویژه آمریکا همچنان  در مسیر آرمانگرایی و آزادیخواهی و عدالت گام برمی دارد.

ایرانی عنوان کرد: مردم آزاده و شریف ما در یوم الله ٢٢ بهمن امسال در شرایط خاص بیماری کرونا، و محدودیت تردد دهه فجر میثاق دوباره ای خواهیم بست با آرمانهای امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا و پیروی خود را از مقام معظم رهبری در تداوم انقلاب اسلامی اعلام خواهند نمود.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار