تابناک- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر افتخار آفرینی هنرمندان استان بوشهر را در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به جامعه فرهنگ و هنر استان بوشهر تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 09 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: هنرمندان فعال استان بوشهر در بخش‌های مسابقه صحنه ای و  مسابقه تئاتر خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با کسب جایزه ویژه از هیئت داوران این جشنواره خوش درخشیدند.

فاطمه کرمپور عنوان داشت: آیین اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر همزمان با اعلام  برگزیدگان از سوی هیئت داوران این جشنواره در بخش های مختلف، در تالار وحدت برگزار شد.

فاطمه کرمپور گفت: در این جشنواره نمایش "آبگوشت زهر ماری" به کارگردانی حسین اسدی در بخش مسابقه صحنه ای حضور داشت که موفق به دریافت یک جایزه ویژه از هیئت داوران این جشنواره شد.

کرمپور افزود: در بخش دیگر این جشنواره مارال ایزدبخش هنرمند فعال تئاتر خیابانی که به همراه احمد صمیمی نمایش "وی ای آر" را در بخش مسابقه تئاتر خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر اجرا کردند، موفق به کسب دو جایزه از این جشنواره شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: کسب این افتخار را  به این هنرمندان فعال، خانواده محترم آن ها، بازیگران این نمایش ها،کارگردان، گروه کاغذ سفید، جامعه تئاتر و اصحاب فرهنگ و هنر  استان و گروه اجرایی تبریک گفته و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت می نماییم.

گفتی است هیئت داوران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر ،متشکل از حسین پاکدل،فرهاد مهندس پور و پیام دهکردی ، لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی خود را به گروه بازیگران نمایش " آبگوشت زهر ماری" تقدیم کرد و در بخش مسابقه تئاتر خیابانی ، نمایش "وی ای آر" که در پنج بخش کاندید دریافت جایزه بود موفق شد در بخش طراحی فضا، دیپلم افتخار طراح فضای برگزیده و در بخش طرح و ایده، تقدیر و جایزه نقدی طرح و ایده را دریافت نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار