دبیر مجمع دانش آموختگان نواندیش:
تابناک- دبیر مجمع دانش آموختگان نواندیش استان بوشهر گفت: در انتخابات پیش رو با اصلاح طلبان ائتلاف نمی‌کنیم، تصمیم سازی ما در بوشهر انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم از گزینه‌ای حمایت کنیم که برای مردم استان مفید باشد.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 09 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، مبین کرباسی در نشست با خبرنگاران در خصوص فعالیت این حزب نوپا در استان بوشهر، اظهارداشت: در حال حاضر مجمع‌های شهرستانی در شش شهرستان دیر، جم، کنگان، عسلویه، گناوه و دشتستان مشخص شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳۰ نفر جذب این حزب شدند، افزود: برخی افراد به دلیل اینکه فعالیت در یک حزب گاهی سبب هزینه دهی زیادی می‌شود از عضویت در آن اجتناب می‌کنند.

دبیر مجمع دانش آموختگان نواندیش استان بوشهر با عنوان اینکه افراد تا زمانی که در یک نهاد مدنی عضو نباشند به اهداف خود نمی‌رسند، بیان کرد: جناح سیاسی این حزب اصلاح طلبانه و تحول خواه است و همگام با برنامه‌های مطرح شده در گام دوم حرکت می‌کنیم.

کرباسی با اشاره به اینکه فعالیت ما صرفا سیاسی نیست، تصریح کرد: این حزب تلاش دارد خلاهای فرهنگی و اجتماعی را نیز بررسی کند.

وی گفت: در انتخابات پیش رو با اصلاح طلبان ائتلاف نمی‌کنیم، تصمیم سازی ما در بوشهر انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم از گزینه‌ای حمایت کنیم که برای مردم استان مفید باشد.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار