فرماندار بوشهر؛
تابناک- فرماندار بوشهر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه‌های روز بوشهر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 08 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عباس جمشیدی در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را باید از ادارات شروع کنیم، اظهارداشت: عادی انگاری در ادارات و عدم رعایت مسئولان سبب گسترش این بی توجهی به رعایت پروتکل‌ها در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام جلسات در ادارات تا سقف یک ساعت باید انجام شود، افزود: زنان باردار، افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای و تنفسی هستند و جانبازان باید به صورت دورکاری فعالیت کنند.

فرماندار بوشهر با عنوان اینکه تجمعات در زمینه‌های مختلف در شهرستان به طور کلی ممنوع است، بیان کرد: برنامه ها باید با نظر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه هر اداره‌ای باید یک ناظر را به ما معرفی کند، تصریح کرد: این ناظر به صورت روزانه نحوه رعایت پروتکل‌ها را باید به ما گزارش دهد.

وی با عنوان اینکه برنامه‌های روز بوشهر به طور کامل به صورت مجازی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: از ۱۲ تا ۱۸ اسفند هفته فرهنگی بوشهر هرساله با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شد که امسال بدلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

فرماندار بوشهر به برگزاری نماز جمعه در شهر بوشهر اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل‌ها در نماز جمعه بعنوان یک الگو در شهرستان است و از ابتدای کرونا تا کنون نماینده ولی فقیه در استان همراهی خوبی را در بحث لغو برخی مراسمات داشتند.

جمشیدی با بیان اینکه در یک ماه باقی مانده تا عید نوروز اگر بیماری در استان در روند کاهشی قرار گیرد ورودی استان برای ورود مهمانان نوروزی باز است، عنوان کرد: با همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی می‌توانیم در نوروز ۱۴۰۰ شاهد حضور میهمانان نوروزی و رونق در بخش اقتصادی و گردشگری شهر بوشهر باشیم.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار