با تقویت سامانه بارشی؛
تابناک- مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تقویت سامانه بارشی در استان بوشهر کشاورزان برای پیشگیری از خسارت به محصولات کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۹۳۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ 06 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، فرج‌الله شکوهی‌پور امروز در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت هوای استان البرز اظهار داشت: با تقویت سامانه بارشی در استان جو استان تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این مدت پیش بینی باران، رگبار  به همراه رگبار،رعد و برق و وزش باد شده است، افزود: این بارش‌ها از اواخر وقت امروز تا بعد از ظهر فردا یکشنبه در برخی نقاط از سواحل، مناطق شمالی و مرکزی استان از مقدار بیشتری برخوردار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه احتمال بارش تگرگ و وقوع صاعقه در این ایام دور از انتظار نیست،بیان کرد: اثر این سامانه در شهرستان‌های دیلم، گناوه،بوشهر، دشتستان، تنگستان و دشتی خواهد بود.

شکوهی پور مخاطرات این سامانه را آبگرفتگی معابر،سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزنده شدن محورهای مواصلاتی استان عنوان کرد و گفت: با توجه به احتمال بارش تگرگ توصیه می‌شود کشاورزان برای پیشگیری از خسارت های احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/102

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار