استاندار بوشهر؛
تابناک- استاندار بوشهر گفت: در صورت تداوم شیب صعودی شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر ورودی استان در نوروز بسته خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ 06 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک در بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا  در استان بوشهر، در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اظهارداشت: وضعیت شهرستان بوشهر از نظر شیوع بیماری کرونا در هفته گذشته آبی بود و اکنون این وضعیت به زرد تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه این وضعیت نشان دهنده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است، افزود: وضعیت گسترش این بیماری ارتباط مستقیم با رفتار مردم دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همچنان باید فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت رفتارهای مردم قرار گیرد، بیان کرد: در این راستا نظارت ها بر عملکرد اصناف تشدید میابد.

گراوند با عنوان اینکه تدارم عدم رعایت پروتکل ها وضعیت شیوع کرونا را در استان بوشهر به قرمز تبدیل می کند، تصریح کرد: با ادامه دار شدن این وضعیت ورودی استان در نوروز بسته می شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی چادرمسافران در ساحل شیوع این بیماری گسترش می‌دهد، خاطرنشان کرد:چادر زدن در سواحل ممنوع است و با افرادی که اقدام به این کار کنند برخورد می شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه به دلیل عدم ورود مسافران در تعطیلات پیش رو از بعدازظهر سه شنبه 21 بهمن مسیرهای چهارگانه در استان بسته می شود،گفت: این وضعیت تا جمعه 24 بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ن101

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار