تابناک- در چهارمین روز از دهه فجر شش پروژه در در روستای"سواحل" شهرستان عسلویه افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ 03 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز با حضور در روستای"سواحل" شهرستان عسلویه شش پروژه را در این روستا افتتاح و عملیات اجرایی آن را آغاز کرد.

این سفر اولین سفر استاندار بوشهر پس از انقلاب به این روستا است.

در سفر استان بوشهر به روستای سواحل پروژه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و عمرانی به بهره برداری رسید که تمام آن‌ها عام المنفعه بودند.

سالن ورزشی شهید ابراهیمی با اعتباری بالغ بر ۱۹۵ میلیارد ریال به مساحت یک هزار متر مربع از محل اعتبار دهیاری و کمک قرارگاه خاتم الانبیا امروز به بهره برداری رسید.

آغاز عملیات طراحی، ساخت، نصب و ساختمان پروژه بازیابی گازهای مشعل و تولید کود سولفات آلومینیوم در شرکت پتروشیمی نوری و همچنین آغاز عملیات اجرایی ساختمان شهرداری چاه مبارک به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ۴ طبقه از دیگر پروژه‌های امروز بود.

افتتاح ساختمان آتش نشانی اخند و یک دستگاه خودرو آتش نشان با اعتبار ۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، همچنین افتتاح و بهره برداری از معلم سرای فرهنگ نخل تقی شامل ۳۰ واحد در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع و ۷۲ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

از دیگر پروژه های امروز مدرسه پسرانه ۹ کلاسه دوره دوم متوسطه شهید رجب بیدخونی در شهر بیدخون در زمینی به مساحت ۲۰۲۰ متر در ۳ طبقه با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار بود که به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ ن۹۰

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار