تابناک- فرماندار دشتستان گفت: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر ۲۸پروژه در شهرستان دشتستان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 02 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، فتح الله نوروزی امروز در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرستان دشتستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دهه فجر فرصت خوبی برای بیان رشادت‌های فجر آفرینان و خدمات نظام است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر سال جاری ۲۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال در شهرستان دشتستان به بهره برداری می‌رسد، افزود: این پروژه ها شامل ۹ پروژه عمرانی از جمله فاز دوم آسفالت جاده روستای"چنیر" به بوشکان،خانه بهداشت فاریاب، چمن مصنوعی روستای ایلشهر و بند خاکی حوضه آبخیز بوشکان با حجم استحصال سالانه ۸۰۰ متر مکعب سیلاب می‌شود.

وی افزود: اجرای و افتتاح بلوار خلیج فارس شهر کلمه با انجام سنگ فرش، فضای سبز ،تجهیزات فیزیکی و ایمنی و همچنین توسعه روستای طلحه از دیگر طرح‌های این دهه بوده است.

فرماندار دشتستان بیان کرد: همچنین در دهه فجر امسال ۲ مدرسه در طلحه و تنگ زرد به بهره برداری می‌رسد.

نوروزی با بیان اینکه پروژه‌ها طبق اولویت بندی انجام و به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: اولویت بندی طبق نیاز مردم انجام و پروژه‌ها پیگیری می‌شود.

وی با عنوان اینکه برنامه توسعه‌ای در ابعاد مختلف در شهرستان دشتستان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: توزیع متوازن امکانات شهرها و روستاها از اولویت‌های ما در این شهرستان است.

انتهای پیام/ن۸۱

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار