تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همایش بزرگ هم اندیشی احزاب با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ در استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ 24 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد تقی ایرانی در نشست با اعضای خانه احزاب استان بوشهر نقش احزاب در فعالیت‌های سیاسی استان به ویژه در ایام انتخاب بی بدیل است، اظهار داشت: در سال‌های مختلف شاهد این بودیم هر زمان که احزاب در عرصه انتخابات حضور داشتند، انتخابات بسیار پر شور و باشکوهتر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های احزاب و بودن در کنار مردم بسیار مهم است، افزود: فعالین سیاسی و حزب های مختلف مهره‌های اصلی انتقال مسائل و مشکلات مردم هستند.

ایرانی با اشاره به اینکه احزاب در استان بوشهر فعالیتی در زمینه انتقال مسائل و مشکلات مردم ندارند، بیان کرد: فعالیت افراد و گروه‌های سیاسی در این استان تنها زمان انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با عنوان اینکه انتخاب باید آگاهانه باشد چرا که سرنوشت کشور در گرو این انتخاب است، تصریح کرد: در زمانی که عوام‌فریبی گسترش پیدا کرده است، اگر مردم فریب این جریان را بخورند احزاب مقصر اصلی هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر مردم به متولیان برگزاری انتخابات اعتماد داشته باشند مشارکت نیز افزایش پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: به هر میزان که مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، مشروعیت نظام نیز در دنیا تقویت می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همایش بزرگ هم اندیشی احزاب با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ در استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ن41

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار