فرمانده انتظامی استان بوشهر خیرداد:
تابناک- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با پوشش سرمایه‌دار و صاحب کارخانه از شماری تاجر بوشهری ۳۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴ 22 January 2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش  تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس بوشهر روز جمعه به نقل از سردار خلیل واعظی اظهار داشت: در پی شکایت شماری افراد مال باخته از وقوع کلاهبرداری میلیاردی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این زمینه تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان بوشهر با انجام اقدام‌های اطلاعاتی، عملیات خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند.


واعظی ادامه داد: در تحقیقات میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس مشخص شد، فردی با پوشش سرمایه‌دار، صاحب کارخانه و شرکت و با اظهار اینکه قادر به تهیه و واگذاری خودرو، اقلام خوراکی ( بویژه برنج) بوده از شماری تاجر در استان‌های بوشهر، فارس و تهران مبالغی را از ۲۰ تا ۵۰ میلیارد ریال در مجموع به مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و بدون انجام تعهدات به مکان نامعلومی متواری شده بود.


واعظی با بیان اینکه متهم در بازار فعالیت و در زمینه خرید و فروش کالا اشرافیت داشته است اظهار داشت: همین امر سبب می‌شد تا براحتی متقاضیان را توجیه و آنان را اغفال کند.


وی افزود: افراد مال باخته بدون تجربه و فقط با هیاهوی بازار در صدد خرید کالایی بودند که مرتب در بازار کمیاب شده و ارزش افزوده داشته باشد به وی اعتماد کرده و سرمایه خود را در اختیار این فرد قرار دادند.


فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی و رصدهای اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه متهم را درشهر تهران شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.


واعظی توصیه کرد: شهروندان بویژه افراد سرمایه گذار قبل از هر گونه اقدام اقتصادی یا سرمایه‌گذاری، استعلام‌ها و تحقیقات لازم را از شخص و یا اشخاص حقیقی یا حقوقی انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار