بتابناک- معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: یکهزار و ۷۸۷ متقاضی در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در این استان ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳ 21 January 2021
یکهزار و ۷۸۷ بوشهری در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

 

به گزارش تابناک،سید محمود دستغیبی روز پنجشنبه افزود: با توجه به محدودیت تامین زمین، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان واجد شرایط انتخاب می‌شوند.

وی بیان کرد: با احتساب ۲ مرحله قبل تاکنون ۱۰هزار و ۵۶۸ نفر در استان بوشهر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این شمار، یکهزار و و ۹۱۸ نفر واجد شرایط به شمار می‌روند.

دستغیبی اضافه کرد: از این شمار متقاضی تاکنون یکهزار و ۱۱ نفر افتتاح حساب و ۷۰۴ نفر اقدام به واریز وجه ۴۰ میلیون تومانی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر برای ثبت نام شدگان مراحل اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر به میزان سه هزار و ۴۲۶ واحد مسکونی زمین از سوی راه و شهرسازی تامین شده‌است.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: همچنین عملیات اجرایی ۲۹۴ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن شامل ۸۴ واحد در خورموج، ۸۰ واحد در شهر بنک و ۱۳۰ واحد در دیلم آغاز شده‌است.

دستغیبی افزود: در مرحله اول افراد تایید شده باید ۴۰ میلیون تومان واریز کنند اما قیمت نهایی مسکن‌ با اتمام ساخت و قیمت تمام شده تعیین می‌شود که از این میزان ۱۰۰ میلیون تومان وام به فرد تعلق می‌گیرد و باقی مانده را  درطول زمان ساخت و در چند مرحله پرداخت می‌کند.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن از آذرماه سال گذشته آغاز و با انجام پالایش اولیه، از اواخر سال ۹۸ از افراد تایید شده برای مرحله احراز هویت و تکمیل مدارک دعوت و در زمان حاضر مرحله نهایی تایید متقاضیان به طور متمرکز در سراسر کشور در حال انجام است.

دستغیبی اضافه کرد: متقاضیان فاقد مسکن از ۱۸ تا ۲۵ دی ماه با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کردند.

تعهد دولت در طرح اقدام ملی مسکن ساخت  ۴۰۰ هزار واحد تا پایان سال ۱۴۰۰ در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار