معاون وزیر بهداشت:
تابناک-معاون وزیر بهداشت با اشاره به اهمیت نقش صداوسیما در عرصه مقابله با کرونا گفت: شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در استان‌ها بیش از ۸۶درصد رعایت می‌شود که سبب کاهش فوتی‌های ناشی از ابتلا به کووئید-۱۹ شده است
کد خبر: ۹۳۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 18 January 2021

به گزارش تابناک ، علیرضا رئیسی صبح امروز در نشست با مسئولان و تهیه‌کنندگان صداوسیمای مرکز بوشهر با قدردانی از نقش مهم رسانه ملی و استان‌ها در عرصه مقابله با کرونا اظهار داشت: صداوسیمای مراکز استان‌ها در اطلاع‌رسانی و کنترل کرونا خیلی‌خیلی خوب عمل کردند.

سخنگوی ستاد ملی کرونا با اشاره به اثرگذاری فعالیت صداوسیما افزود: صداوسیما با اطلاع‌رسانی به موقع و اثرگذار و تولید و پخش  اخبار و گزارش‌های هشداردهنده و پیشگیری‌کننده، با تغییر در سبک زندگی مردم عملکرد بسیار خوبی ارائه کرده است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اجرای بیش از 86 درصدی رعایت کامل شیوه نامه‌های کرونایی و کاهش آمار فوتی‌ها، اعتماد حداکثری مردم به صدا و سیما و مرجعیت رسانه‌ای را نقطه قوت مراکز استان‌ها دانست.

در این نشست سید حسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به گذشت 11 ماه از شیوع کرونا خاطر نشان کرد: صدا و سیمای مرکز بوشهر در این مدت برنامه‌های مهم و متنوعی برای آگاهی مردم و پیشگیری از کرونا تهیه و پخش کرده است.

سیدحسین ناظر با اشاره به میزان تهیه و پخش برنامه از رادیو و تلویزیون استان بوشهر در عرصه مقابله با کرونا تصریح کرد: در یک عملیات وسیع رسانه‌ای از طریق صدا و سیمای بوشهر 160 هزار دقیقه برنامه خبری، رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی، در گستره استانی ملی و فراملی تولید و پخش شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار