تابناک- مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 14 January 2021

به گزارش تابناک در مراسمی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر نعمت‌الله صدوقی به عنوان فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر معرفی و خدمات امیر علی‌اکبر طالب‌زاده قدردانی شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم امیر علی‌اکبر طالب‌زاده را به عنوان معاون عملیات نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم با قدردانی از خدمات امیر طالب‌زاده گفت: همه فرمول دفاعی در منطقه تحت تأثیر اقدامات شجاعانه مدافعان حریم ولایت است.

سردار علی رزمجو نقش مهم خلبانان در عرصه‌های دفاعی را برشمرد و افزود: عقابان تیزپرواز پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با رشادت و شجاعت دور جدیدی در دفاع از مرزهای هوایی با اجرای مأموریت‌های مختلف خلق کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم در این مراسم با تجلیل از شهدای نیروی هوایی و خدمات ارزشمند حافظان حریم هوایی و مرزی جمهوری اسلامی از خدمات امیر طالب‌زاده تقدیر کرد.

محمد تقی ایرانی ویژگی‌های امیر سرتیپ دوم خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده را برشمرد و او را سربازی شجاع خلبانی کارآزموده و فرماندهی متعهد دانست که با اخلاق و ایمان در طول خدمت در پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر منشأ خدمات خوبی در حوزه حراست از مرزهای هوایی در منطقه حساس خلیج فارس ارائه کرده است

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار