مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهرخبرداد:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: این اداره کل از زمان شیوع ویروس کرونا ۳۰ هزار سبد معیشتی را در میان نیازمندان استان توزیع کرده است.
کد خبر: ۹۳۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 08 January 2021

به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور در نشست با حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: این کمک‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش و با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر از طریق مراکز افق امامزاده‌ها ، موسسه‌های خیریه و ارگان‌های دولتی حمایتی توزیع شده است.

وی یادآورشد: تاکنون هشت مرحله از ۱۰ مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است کهچهار میلیارد تومان از محل نیات واقفان به اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان اختصاص یافته است.

اسماعیل پور ادامه داد: این اداره کل در قالب طرح شهید سلیمانی تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تهیه و در میان نیازمندان استان توزیع کرده است که شامل نیازهای غذایی اولیه خانوار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از نماینده  مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی خواست: در دفاع از حقوق موقوفات و به روز رسانی قوانین و مقررات اوقافی در مجلس حمایت و همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اقدامات موثر سازمان اوقاف و امور خیریه در حمایت از محرومان، گفت: یاری آسیب دیدگان مورد تاکید و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام موسی احمدی آمادگی خود را برای همکاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در حفظ حقوق موقافات و سایر موارد  بیان شده اعلام کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار