معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد:
تابناک ــ معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناور تجاری در مسیر دبی به بندر ریگ در خلیج فارس به سبب آبگرفتی دچار حادثه شد که امدادگران شناور ناجی بندر بوشهر ۶خدمه آن را از مرگ نجات دادند.
کد خبر: ۹۳۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 08 January 2021

به گزارش تابناک،محمد قاسمی با اشاره به آماده‌باش شبانه‌روزی مرکز جستجو و نجات دریایی بنادر استان بوشهر اظهار داشت: شناورهای ناجی مرکز جستجو و نجات دریایی در بنادر این استان با تجهیزات و امکانات پیشرفته آماده خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان در خلیج فارس هستند.

وی از استقرار 6 پایگاه جستجو و نجات دریایی در نقاط ساحلی استان بوشهر خبر داد و گفت: در این مراکز امدادی 6 شناور ناجی با  امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته به همراه نیروی انسانی تخصصی به حادثه دیدگان در آبهای خلیج فارس امدادرسانی می‌کنند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به عملیات امدادرسانی صبح امروز به حادثه دیدگان در خلیج فارس پرداخت و بیان کرد: در پی اعلام یک کشتی در خصوص رؤیت یک فروند شناور بقا در آبهای خلیج فارس بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و شناور ناجی 20 به موقعیت اعزام شد.

قاسمی افزود: شناور ناجی 20 با حضور به‌موقع در مختصات اعلام شده و رؤیت شناور بقا توانست شش خدمه موتور لنج غرقی را از مرگ حتمی نجات دهد و در اسکله پارس جنوبی با سلامت تحویل مسئولان مربوطه کند.

وی اضافه کرد: بنابر اظهارات نجات یافتگان شناور یاد شده، موتورلنج باری  در مسیر دریایی دبی به بندر ریگ بوده که به‌علت آبگرفتگی شدید ناگهانی غرق شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار