استاندار بوشهر :
تابناک-استاندار بوشهر گفت: عدالت در توزیع اعتبارات سرلوحه کار مدیریت ارشد استان است و هر آنچه اعتبارات استانی توزیع شده بر اساس مقررات و آیین نامه‌ها و با رعایت عدالت بوده است.
کد خبر: ۹۳۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ 07 January 2021

به گزارش اتابناک، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت بودجه با حضور نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: باتوجه به اینکه دغدغه مشترک مدیران و نمایندگان خدمت به مردم است برگزاری این نشست‌ها فرصتی مناسب برای کمک به توسعه استان است.

وی بیان کرد: با وجود اینکه دولت در ماه‌های پایانی کار خود قرار دارد انگیزه مدیران دو برابر شده تا بتوانند برنامه‌های در دست انجام را به سرانجام برسانند.

گراوند در ادامه گزارشی از روند اجرای طرح های عمرانی در استان و پیگیری های صورت گرفته برای جذب اعتبارات به منظور تسریع در تکمیل پروژه ها ارائه کرد. 

وی افزود: در مورد اصلاح ساختار بودجه قید احکام تامین کننده منافع استان در قوانین ذیربط مورد تاکید است.

گراوند ادامه داد: با اصلاح قوانین و درج قواعد، به صورت مناسب‌تری می‌توان از ظرفیت‌های استانی بهره گرفت.

در این نشست عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس، حجت الاسلام احمدی نماینده مردم کنگان، عسلویه، جم و دیر، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان پیشنهادات، نظرات و موضوعات مرتبط با مسائل توسعه استان را مطرح کردند. 

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار