معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: مستقل هستیم و کشورمان را اداره می کنیم؛ اگر جایی ضعیف هستیم و یا کمبودهایی داریم، خودمان هستیم و سیاست‌های مملکت را در کاخ‌های سرخ و سفید و سیاه نمی‌نویسند.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 05 January 2021

به گزارش تابناک، محمدتقی ایرانی پیش از ظهر امروز در نشست با فعالان اجتماعی، سیاسی، فرهنگی در شهرستان دیر اظهار داشت: امروز جامعه بشری درد مشترکی به نام ویروس کرونا دارد که به جان اقتصاد و فرهنگ دنیا افتاده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان ابنکه امروز در همه حوزه ها شرایط متفاوتی داریم، افزود:  تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و اروپا ما را از دسترسی آزاد به اقتصاد و بازار و بانک‌های دنیا منع کرده است.

وی ادامه داد: ما بخاطر اعتقاد به جمهوری اسلامی هزینه داده‌ایم و دنیا بی‌رحمانه با این اعتقاد و آرمان مقابله می‌کند و رسانه‌های دنیا می‌خواهند فریادهای ملت‌های آزاده و ایران را دیگران نشنوند.

ایرانی با بیان اینکه این حرکت عزتمندانه خوبی‌های زیادی نصیب ما کرده است، تاکید کرد: ما مستقل هستیم و کشورمان را اداره می کنیم؛ اگر جایی ضعیف هستیم و یا کمبودهایی داریم، خودمان هستیم و سیاست‌های مملکت را در کاخ‌های سرخ و سفید و سیاه نمی‌نویسند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات الزاماتی دارد، یادآور شد: منافع ملی ما با مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه و پرنشاط و قانونمند و رقابتی رقم می‌خورد.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه این الزامات را همه بدانیم و رعایت کنیم، افزود: ما چهل سال بعد از پیروزی انقلاب حرف هم را خوب می‌فهمیم، می‌دانیم چه می‌خواهیم و چه برنامه‌ای داریم، بگذارید مسیر را درست حرکت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: اگر امروز در حوزه‌ای مثل شهرستان دیر مجوزی برای فعالیت اقتصادی داده می‌شود که این فعالیت به نفع شهرستان باشد اگر نیست خیلی راحت برگردانیم.

وی اضافه کرد: کسی که می‌خواهد سرمایه‌اش را در یک فضای ناامن روانی بگذارد که مردم هم ناراضی باشند این سرمایه گذاری، این کار اقتصادی، اجتماعی و فکری نیست و عاقبت بخیری ندارد،
 حتی اگر تمام مجوزهای دنیا را هم داشته باشد.

ایرانی، با بیان اینکه ما می‌خواهیم با مردم زندگی کنیم، فقط منافع اقتصادی و مادی نیست، ابراز کرد: فعالیتی می‌خواهیم که مردم آنجا محور هستند.

وی ادامه داد: الان برای ما مهم است که محیط پیرامون زنده و سالم باشد و بدون فضای سبز و حیات جانوری و آب ناقصیم و باید این محیط را حفظ کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: در رابطه با سرمایه گذاری اگر جایی آلایندگی دارد چه بخش خصوشی و دولتی باید نسبت به رفع آلایندگی تلاش کند حتی اگر هزینه سنگینی کرده باشد.

وی افزود: همه نهادهای حاکمیتی در برنامه ریزی‌ها مردم و خدا را در نظیر بگیریم و فضای رقابتی و قانونمند انتخابات ایجاد کنیم تا مردم آزادانه انتخاب کنند و ما هم از رای مردم امانتداری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار