مطالبه جامعه صیادی بوشهر :
تابناک- معاون استاندار بوشهر گفت: ثبت شناور‌های بی هویت از جمله مطالبه‌های جامعه صیادی است و اداره کل بنادر و دریانوردی استان مسئولیت ثبت این شناور‌ها را برعهده گرفته است
کد خبر: ۹۲۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ 05 January 2021

به گزارش تابناک، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: چهار هزار شناور ثبت نشده و یا به نوعی بی هویت در این استان وجود دارد که همواره باعث بروز مشکلاتی برای جامعه صیادی شده اند.

او افزود: ثبت شناور‌های بی هویت از جمله مطالبه‌های جامعه صیادی است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان مسئولیت ثبت این گروه از شناور‌ها را برعهده گرفته است و این اداره کل باید برای شناسایی و دادن کد شناسایی به این گروه از شناور‌ها اقدام کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: به تدریج با مراجعه مالکان این شناور‌ها به اتحادیه صیادی استان فهرستی از آنان تهیه می‌شود و این فهرست پس از تائید فرمانداران شهر‌های بندری به سازمان بنادر و دریانوردی ارجاع می‌شود.

ایرانی عنوان کرد: بر این اساس درمرحله نخست در فرصت سه ماه تا سال ۱۴۰۰ تعدادی از شناور‌ها شناسایی و ثبت و تردد آن‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی نظارت می‌شود و شناسایی بقیه نیز به مرور انجام می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار