رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
تابناک - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دیر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت بردخون در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 04 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک، سعید کشمیری ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت اعلام کرد: اقدامات لازم برای بازسازی مرکز خدمات جامع سلامت بردخون انجام شده است و ان‌شاالله در دهه فجر امسال کلنگ احداث آن زده خواهد شد.

زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان دیر توسعه می‌یابد

وی ضمن تقدیر از پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولین گفت: نماینده مردم شریف جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرماندار شهرستان دیّر تلاش مضاعفی برای بازسازی و تأمین اعتبار لازم برای مرکز خدمات جامع سلامت بردخون داشته‌اند که لازم است از همکاری، مساعدت و نگاه ویژه این عزیزان به حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت بردخون در سه طبقه و با زیر بنای هزار و ۳۰۰ متر مربع و با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال در محوطه فعلی مرکز احداث می‌شود که دارای بخش‌های بستری موقت، پزشکی و پیراپزشکی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر نیز گفت: در حال حاضر حدود هزار و ۸۰۰ مترمربع فضای بهداشتی درمانی در بخش بردخون وجود دارد که خدمات بهداشتی درمانی به شهروندان این منطقه ارائه می‌دهد که با احداث ساختمان جدید مرکز، این فضا به بیش از ۳ هزار متر مربع افزایش می‌یابد.

احمد آخوندی افزود: با احداث مرکز خدمات جامع سلامت بردخون میزان نوسازی ابنیه‌های بهداشتی درمانی در بخش بردخون به حدود ۹۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان‌کرد: عملیات اجرایی تنها خانه بهداشت بازسازی نشده بخش بردخون نیز در سال آینده انجام می‌شود و خانه بهداشت بردخون کهنه بازسازی خواهد شد.

بخش بردخون با ۱۲ هزار نفر جمعیت دارای یک مرکز خدمات جامع سلامت، یک پایگاه بهداشتی، ۵ خانه بهداشت و ۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ در ۵۸ کیلومتری مرکز شهرستان دیّر قرار دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار