تابناک،مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: در سال جاری سه هزار و ۹۱۳ مددجوی کمیته امداد و بهزیستی در این استان آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 04 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک، عبدالمجید دراهکی روز دوشنبه در نشست با معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان بوشهر اعلام کرد: در این مدت  ۱۷۳ حرفه مهارتی در قالب ۳۴۹ دوره آموزشی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در این استان ارائه شده‌است.

وی بیان کرد: این اداره کل در اجرای سیاست‌های سازمان متبوع نقش بسزایی در آموزش و ارایه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد دارد.

دراهکی ادامه داد: توانمندسازی مددجویان بهزیستی در گرو آموزش‌های فنی و حرفه ای است و در این ارتباط این اداره کل برای ارایه آموزش‌ها به منظور توانمندسازی مددجویان و معلولان ت توان آموزشی خود را بکار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر اضافه کرد: تشویق مددجویان به منظور شرکت در کلاس‌های حرفه‌آموزی باید از برنامه‌های اولویت دار بهزیستی استان بوشهر باشد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر گفت: قانون‌گذار بهزیستی را موظف کرده هر سال ۱۰ درصد از مددجویان را توانمند و از چرخه حمایت‌های  مستمر خارج کند.

محبوبه دهقان با اشاره به جایگاه مهارت در توسعه اشتغال افزود: آموزش‌های فنی و حرفه ای باید متناسب با توانایی ذاتی افراد و نیاز جامعه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار