تابناک -عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: پس از اتمام قرارداد دو شهردار بوشهر، پول رهن این منازل هاپولی شد و به شهرداری برنگشت.
کد خبر: ۹۲۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ 03 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک ، با روی کار آمدن حسین صالحیان شهردار جدید بوشهر، این روزها موضوع هزینه بالای تأمین منزل برای شهردار جدید بوشهر از سوی شورای شهر در فضای مجازی استان بوشهر داغ شده است و با واکنش‌های انتقادی مردم روبرو شده است.

 حیدر رفاهی در این خصوص اظهار داشت: پس از بررسی های انجام شده برای رهن خانه برای شهردار بوشهر، بالاخره منزلی ۹۰۰ میلیون تومانی برای رهن پیدا شد و پس از جلسه مالکین با رئیس شورا، این رقم به ۶۵۰ میلیون تومان کاهش یافت.

عضو شورای شهر بوشهر افزود: صالحیان شهردار بوشهر هم تاکید کرد که منزل به صورت رهن گرفته شود، تا پس از اتمام قرارداد این هزینه به شهرداری برگردد. در صورتی که پس از اتمام قرارداد دو شهردار اسبق، پول رهن این منازل هاپولی (غیب) شد و به شهرداری برنگشت.

پول های رهن خانه های دوشهردار بوشهر هاپولی شد/رهن خانه شهردار بوشهر650 میلیونی آب خورد!

وی گفت: صالحیان تا یک ماه در مهمانخانه شهرداری با شرایط ضعیف، سطح پایین و به دردنخور زندگی می کرد. کما اینکه خانه ای که با ۲۰۰ میلیون تومان در آپارتمان رهن شود، به درد نمی خورد و در شان شهردار بوشهر نیست.

دبیر شورای شهر بوشهر در خصوص هزینه بالای رهن منزل شهردار بوشهر تصریح کرد: مردم بوشهر خونگرم و مهمان نواز هستند و نباید به این مسائل خرده گرفت.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار