معاون استاندار بوشهر:
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در فرهنگ دینی ما تعصب کور و افراطی گری و خشونت هیچ جایگاهی ندارد.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 01 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک،  محمدتقی ایرانی در دیدار با شورای روحانیت و ائمه جمعه اهل سنت شهرستان عسلویه افزود: خوشبختانه از بدو پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی در ایران، روح وحدت در کشور حاکم بوده و شیعه و سنی برای دفاع این انقلاب شجاعانه ایستاده اند و صفوف به هم پیوسته اقوام و اقلیت های ایرانی توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده و عزت ملت ما را افزون کرده است.

وی اضافه کرد: در سالهای اخیر اجرای حقوق شهروندی در دولت تدبیر و امید تاکیدی بر حفظ کرامت و حرمت شهروند ایرانی است  که همه مردم از حقوق شهروندی مساوی برخوردار هستند.

 معاون سیاسی استاندار بوشهریادآورشد: مردم ایران چه شیعه و چه سنی، مسلمان و ایرانی هستیم و این کشور متعلق به همه ایرانیان است .

ایرانی گفت: تمدن ایران با اقوام و اقلیت های متنوع در دنیا به همزیستی و مدارا شناخته شده است و برای این است که کشور یکپارچه ما همانطور که در خوشی ها با هم سهیم هستیم در سختی ها نیز منسجم و متحد بوده و هیچ فاصله ای بین ما وجود ندارد.

ایرانی تصریح کرد: بحول قوه الهی و رهبری مقام عظمای ولایت و همراهی مردم، تحریم های ناجوانمردانه و مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا را پشت سرگذاشته و پیروز خواهیم شد؛ همانگونه که در دفاع مقدس به برکت خون شهدا پیروز شدیم از این مرحله سخت هم عبور خواهیم کرد.

دیدار با خانواده شهید حسن آگوش و خانواده تحت پوشش بهزیستی در عسلویه و نیز ملاقات با خانواده شهید احمداحمدی و یکی از خانواده های مددجوی کمیته امداد در جم از دیگر برنامه های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این سفر یکروزه به جنوب استان بود

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار