رئیس اداره امورمعادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: معادنی که راکد و غیر فعال هستند، حداکثر تا یک ماه دیگر فرصت دارند فعال شوند و در صورت غیرفعال بودن، نسبت به سلب صلاحیت آنها از طریق شورای معادن استان اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 20 December 2020

رشید مرادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگارن اظهار داشت: معادنی که راکد و غیر فعال هستند، حداکثر تا یک ماه دیگر فرصت دارند فعال شوند و در صورت غیرفعال بودن، نسبت به سلب صلاحیت آنها از طریق شورای معادن استان اقدام خواهد شد.

رئیس اداره امورمعادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: بر اساس دستورالعمل وزارت صمت در خصوص لزوم ایجاد وحدت رویه در فعال سازی معادن و محدوده‌های معدنی غیر فعال که در تاریخ 22/7/99 ابلاغ شده است به بهره برداران معدنی که معادن آنها غیر فعال هستند سه ماه فرصت داده شده بود که نسبت به فعال سازی معدن خود اقدام نمایند.

مرادی با اشاره به گذشته حدودا دو ماه از تاریخ اعلام شده تا کید کرد: پیرو اعلام کتبی این مهلت تعیین شده از سوی مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شده به استانهای کشور، متناسب آن واحد های معدنی غیر فعال استان بوشهر هم موظف به اقدام آن خواهند بود و در غیر اینصورت اقدام قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار