اصلاح نشود، منتشر می‌کنم
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "از فسادهای مختلف مدیران در مجتمع‌های پتروشیمی عسلویه اطلاعات کافی وجود دارد" گفت: اگر حقوق نجومی برخی مدیران پتروشیمی‌ها اصلاح نشود آن‌را منتشر و اطلاع‌رسانی می‌کنم.
کد خبر: ۹۲۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 05 December 2020

ابراهیم رضایی شامگاه جمعه در گفت‌وگوی تصویری در فضای مجازی با خبرنگاران با تسلیت شهادت محسن فخری‌زاده به دست تروریست‌ها و محکوم کردن این جنایت اظهار داشت: این شهید از دانشمندان هسته‌ای و دفاعی دارای کارنامه درخشانی است که باید بیشتر به جامعه معرفی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد قاطع با قاتلان شهید محسن فخری‌زاده خاطر نشان کرد: بدون شک قاتلان تاوان سختی پس می‌دهند و با قاطعیت با مسببان برخورد می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت شهدای اصحاب رسانه در سقوط هواپیمای c- 130 ارتش گفت: در این حادثه شهید داریوش شاهینی از خبرنگاران استان بوشهر به شهادت رسید که یاد و خاطره این شهدا گرامی داشته می‌شود.

رضایی با اشاره به تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این طرح با حضور مسئولان و کارشناسان و دانشمندان در صحن علنی مجلس با رای بالا تصویب شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، احیا صنعت هسته‌ای و خارج شدن از حالت دکوری را یکی از اهداف تصویب این طرح دانست و تاکید کرد: نظام اسلامی ایران نیاز مبرم به صنعت هسته‌ای صلح‌آمیز دارد چراکه این صنعت در حوزه دارویی، پزشکی، کشاورزی، امنیتی و دیگر حوزه‌های توسعه و پیشرفت نقش مهم و اساسی دارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها را نخستین پاسخ قاطع به دشمنان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر تحریم‌ها در حوزه نفتی، بانکی، صادرات و دیگر بخش‌ها برداشته نشود دولت موظف به متوقف کردن پروتکل الحاقی است.

وی ایجاد اداره کل نخیلات را یکی از درخواست‌ها از وزیر جهاد کشاورزی دانست و  تاکید کرد: با امضا 100 نماینده مجلس برای احیا اداره کل نخیلات از وزیر جهاد کشاورزی درخواست شد که با ایجاد این اداره کل حل مشکلات کشاورزان، صادرکنندگان و فرآوری خرما مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تولید یک میلیون تن خرما در کشور خاطر نشان کرد: 15 استان با تولید و صادرات خرما درگیر هستند که کشاورزان در آبیاری نخیلات، صادرات، بسته‌بندی، بیمه و دیگر حوزه‌ها با مشکلاتی مواجه است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون 22 سوال از مسئولان اجرایی و وزرا در خصوص مشکلات مردم مطرح شده است افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله  طرح راهسازی نمازگاه - تنگ‌ارم - بوشکان پیگیری شد که در لایحه بودجه 1400 ردیف بودجه برای این مهم اختصاص یافت.

رضایی، تحقیق و تفحص در زمینه‌های صنایع کوچک، شهرک‌های صنعتی، نهاده‌های دامی، معادن، حقوق‌های نامتعارف و نجومی را از دیگر فعالیت‌ها دانست.

وی، سد دالکی در دشتستان را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این زمینه در نشست‌هایی با مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیا راهکارهای لازم برای تسریع در ساخت سد دالکی ارائه شد که امید می‌رود بر اساس برنامه تعیین شده آبگیری شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، توجه به اشتغال و رفع مشکلات محرومان و مستضعفان را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در این راستا نشست‌هایی با مسئولان بنیاد مستضعفان و جانبازان انجام و خواستار رفع محرومیت و رسیدگی به محرومان و ایجاد اشتغال جوانان شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی توجه به مسئولیت اجتماعی صنایع و شرکت‌های تحت پوشش وزارت نفت نسبت به شهرها و روستاهای پیرامون این صنایع را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: در دفاع از حقوق مسلم مردم استان بوشهر از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

رضایی با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان در صنایع و شرکت‌های نفتی، گازی و پتروشیمی گفت: از فسادهای مختلف مدیران در مجتمع‌های پتروشیمی در عسلویه اطلاعات کافی وجود دارد و در این راستا جای مدیر فاسد در استان بوشهر نیست و با تمام ابزارهای قانونی و نظارتی با آنان برخورد می‌شود.

وی، حقوق نجومی و نامتعارف برخی از مدیران پتروشیمی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: فعالیت این مدیران خلاف شرع است و شاکی این مدیران هستم که پیگیری‌هایی در دست اقدام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با مدیر فاسد و ناکارآمد برخورد می‌شود تصریح کرد: قول می‌دهم از همه ابزارهای قانونی و نظارتی برای درست شدن فعالیت پتروشیمی‌ها و برخورد با مدیران متخلف، یاغی و قانون‌شکن استفاده می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت مجتمع‌های پتروشیمی از پروژه‌های عمرانی و تیم‌های ورزشی تصریح کرد: اگر حقوق نجومی برخی مدیران پتروشیمی اصلاح نشود آن‌را منتشر و اطلاع رسانی می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار