نماینده دشتستان در مجلس:
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بر اساس تحقق مطالبات مردم گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، پروژه راهسازی نمازگاه - تنگ‌ارم - بوشکان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 03 December 2020

ابراهیم رضایی ظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی در شهرها و روستاهای دشتستان بر تسریع اجرای این پروژه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها در روستاها و شهرها یکی از مطالبات و خواسته‌های مهم مردم به ویژه در عرصه‌های آبرسانی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری است.

وی به پروژه‌های نیمه تمام در بخش بوشکان پرداخت و تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بر اساس تحقق مطالبات مردم باید در اولویت قرار بگیرد که تخصیص اعتبارات در این زمینه بسیار مهم است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه راهسازی نمازگاه - تنگ‌ارم - بوشکان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، پروژه راهسازی نمازگاه - تنگ‌ارم - بوشکان در لایحه بودجه 1400 قرار گرفت.

رضایی، یکی از مطالبات اصلی اهالی بخش‌های ارم و بوشکان را  بهبود وضعیت راه دسترسی به این مناطق دانست و بیان کرد: در این راستا تلاش و پیگیری بسیار زیادی شده و یکی از اولویت‌ها این بود که پروژه جاده نمازگاه - تنگ‌ارم - بوشکان در لایحه بودجه قرار بگیرد تا روند اجرای آن آغاز شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سالیان گذشته ردیف بودجه‌ای برای پروژه مذکور اختصاص نیافته بود خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، این پروژه مهم در لایحه بودجه سال آینده قرار گرفت.

رضایی با قدردانی از تلاش‌های استاندار ، رئیس سازمان برنامه استان و مدیرکل راه  و شهرسازی بوشهر برای اجرایی شدن این پروژه، افزود: تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات مناسب و تخصیص بودجه مورد نیاز، طی سال‌های آینده شاهد تسریع در روند اجرای این پروژه باشیم تا یکی از خواسته‌ها و مطالبات مهم اهالی ارم و بوشکان که سال‌ها روی زمین مانده بود، محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار