رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از دانشجویان توقع داریم در طرح شهید سلیمانی، مجموعه علوم پزشکی را یاری کنند.
کد خبر: ۹۱۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 23 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: در زمان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، دانشجویان در کنار درس وارد جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و نتیجه آن جنگ نابرابر را تغییر دادند، امروزه نیز جنگ دیگری رقم خورده که توقع داریم تمامی دانشجویان وارد میدان نبرد شوند.
وی اظهار داشت: طرح حاج قاسم سلیمانی بسیار مفید بوده و اجرای آن، یکی از راه های نجات بخش کشور از این بحران است، اما به شرطی که همه با هم همکاری کرده و بدون هیچ چشم داشتی وارد این میدان نبرد شوند و فارغ از هر جناح بندی سیاسی و حزبی، تنها به فکر ریشه کنی این ویروس باشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه دغدغه اساتید و دانشجویان نباید تنها منحصر به درس و نمره و امتحان باشد، تاکید کرد: دانشجویان علی الخصوص در حوزه های پزشکی، پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت باید زندگی کردن با مردم و درک دغدغه ها و مشکلات آنها را بیش از سایرین یاد بگیرند.
وی افزود: بحران فراگیر کرونا برنامه های توسعه محور دانشگاه را به تعویق انداخته، اما در طی این مدت شورای فرهنگی دانشگاه با تمام تلاش پیگیر مسائل مربوط به دانشجویان بوده و بحث آشپزخانه صنعتی، تعمیر خوابگاه ها و رفع نقص آن ها کارهای بسیار بزرگی است که در طی این دوران انجام شده است، بنابراین توقع داریم که دانشجویان وارد میدان نبرد شوند.
دکتر جمالیان باقدردانی از زحمات و فعالیت های معاون و مدیران دانشجویی و فرهنگی به خصوص دکتر فخرالدین شریعتمداری، افزود: بدون شک با ورود دانشجویان بویژه همکاری در طرح شهید سلیمانی و محله محور بسیاری از تشکل ها نیز به پای کار می آیند و تشویق می شوند چرا که انجام این طرح، بار بیمارستان ها را به صورت چشمگیری کاهش می دهد و به تبع آن مرگ و میر نیز کاهش پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار