نشت مشترک مسئولین، معتمدین، متنفذین و ریش سفیدان لنده به همت سپاه پاسداران؛
همزمان با هفته بسیج به منظور تبیین و تشریح جزییات طرح شهید سرادر سلیمانی که قرار است در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت قطع زنجیره انتقال کرونا اجرایی شود با دعوت از متنفذین، معتمدین ، ریش سفیدان و مسئولین، نشست مشترکی با رعایت پروتکل های بهداشتی  در حسینیه ثارالله لنده برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۸ 23 November 2020

خاکریز کرونایی سپاه شهرستان لنده/طرح شهید حاج قاسم با دعوت از معتمدین و ریش سفیدان کلید خورد+تصاویر

بسیجیان، رزمندگان و پاسداران در دوران دفاع مقدس در خاکریز جبهه ‌ها برای حفظ و استقرار نظام و دفاع از آب و خاک، جان و ناموسمان تلاشها کردند و امروز شاهدیم اینبار خاکریز آنان در مسیر مبارزه با ویروس کرونای بی رحم بار دیگر شکل میگیرد و این مجموعه در این بحران نیز ملت ایران را تنها نگذاشته است.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ همزمان با هفته بسیج به منظور تبیین و تشریح جزییات طرح شهید سرادر سلیمانی که قرار است در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت قطع زنجیره انتقال کرونا اجرایی شود با دعوت از متنفذین، معتمدین ، ریش سفیدان و مسئولین، نشست مشترکی با رعایت پروتکل های بهداشتی  در حسینیه ثارالله لنده برگزار شد.

در این همایش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده ضمن تبریک هفته بسیج و قدردانی از حضور مدعوین اظهار داشت؛ ظرفیت معتمدین و ریش سفیدان و همراهی و حمایت آنان در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی قطعا در رفع معضلات، چالش ها و ناهنجاری های اجتماعی جامعه اثر بخش خواهد بود که آماده ارائه پیشنهادات و راهکار ها از سوی شما عزیزان خواهیم بود.

فرمانده سپاه لنده با اشاره به حضور بنیاد مستضعفان-علوی در جمع ریش سفیدان و معتمدین گفت؛ حضور بنیاد علوی در منطقه برای کم کردن آسیب های اجتماعی یک فرصت طلایی است که باید تلاش شود با توسعه زیر ساخت های اشتغال به عنوان مهمترین نیاز جامعه زمینه کار برای جوانان در منطقه فرهم شود.

سرهنگ ویسی در ادامه از معتمدین و ریش سفیدان خواست تا با همراهی و همکاری آنان و دستگاه های مختلف دولتی، اجرای برنامه های عمرانی، اقتصادی و حمایتی بنیاد علوی در منطقه تسهیل و هیچ عاملی باعث نشود تا برنامه های بنیاد در این شهرستان به تعویق انداخته شود.

فرمانده سپاه لنده در این بخش از سخنان خود؛ برگزاری مراسمات عزا و شادی به شیوه های مرسوم و حضور حداکثری افراد را در این شرایط بحرانی یکی از مهمترین چالش ها در شهرستان عنوان و خطاب به ریش سفیدان گفت؛ اگر این رویه تغییر داده نشود هر روز شاهد مرگ عزیزانمان خواهیم بود ولذا تا دیر نشده است به این موضوع ورود کنید و اجازه ندهید در مراسمات تجمع صورت گیرد.

سرهنگ ویسی در تشریح طرح محله محور سپاه و بسیج گفت؛ این طرح از هفته آینده با ترکیبی از نیرو های سپاه و بسیج، هلال احمر، شبکه بهداشت با عنوان همیاران محله در هفت منطقه در شهر لنده اجرایی میشود که قطعا نیازمند همکاری و همراهی مردم شهرستان در راس معتمدین و ریش سفیدان هستیم.

فرمانده جوان سپاه لنده مقابله با کرونا را از مهمترین برنامه های پیش رو دانست و گفت؛ در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه های مختلفی در راستای قطع زنجیره انتقال این بیماری اجرایی میشود که انتظار میرود شما عزیزان در تبیین و تشریح برنامه های که قرار است اجرایی شود در سطح جامعه روشنگری و مجموعه سپاه و بسیج را همراهی کنید.

در ادامه این نشست مشورتی حجت الاسلام سپهر مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت نیز ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت؛ سپاه شاه کلید امنیتی محور مقاومت در جهان است.

وی افزود؛ سپاه در بحث تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن توانست با فعالیت های فرهنگی و دینی خیلی خوب عمل کند و سپاه قدس به عنوان شاه کلید جبهه مقاومت ، معادلات جهانی استکبار جهانی را برهم زد.

مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت تصریح کرد: خروجی اقدمات مختلف سپاه پاسداران آرامش امروز کشور است.

حجت الاسلام سپهر هفته بسیج را فرصت ارزشمندی دانست تا ظرفیت های این نهاد انقلابی تشریح و خدمات و اقدمات جهادی آن برای مردم تبیین شود.

ایشان از متنفذین و ریش لنده خواست در شرایط حساس این روزها فرمانده جوان و مجموعه سپاه و بسیج شهرستان را یاری کنند تا برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی در منطقه به نحوی مطلب با هدف داشتن یک جامعه پویا به نحو مطلوب اجرا شوند.

حجت الاسلام سپهر تجمعات در مناطق عشایری را از جمله ی مهمترین تهدیدات این روزها دانست و گفت؛ بحث کاهش حضور مردم در تشییع جنازه ها و عروسی ها با توجه به درگیری جامعه با کرونا یکی از ضروریت ها است و شما ریش سفیدان باید در کم کردن این چنین مراسمات به کمک دستگاه های دولتی و نهادهای نظامی و انتظامی بیاید.

حجت الاسلام سپهر به دو ماموریت مهم سپاه در این ایام اشاره و گفت؛ مقابله با  ویروس کرونا و نظارت بر بازار دو ماموریت مهم این روزهای سپاه و بسیج است که قطعا با درایت این مجموعه شاهد ثبات در بازار و کاهش این بیماری در جامعه خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار