مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از تبیین رسالت کرونایی بسیج روحانیان و مداحان استان در چارچوب قرارگاه حاج قاسم خبر داد و گفت: اقدامات قابل اجرا در فضای مجازی و حقیقی ابلاغ شده است.
کد خبر: ۹۱۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 22 November 2020

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام علی شکری ظهر یکشنبه در نشستی به طلاب، روحانیان و همچنین مداحان بسیجی مجموعه تبلیغات اسلامی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره کل در شاهرود ضمن اشاره به هفته بسیج، بیان کرد: بسیج متبلور کننده خدمات فداکارانه به آحاد مردم به خصوص محرومان و مستضعفان است که مانند مدالی از افتخار بر سینه بسیجیان می‌درخشد.

تبیین رسالت بسیج روحانیان و مداحان استان سمنان در مبارزه با کرونا

وی با بیان اینکه مجموعه بسیجیان زیرمجموعه‌های تبلیغات اسلامی استان سمنان شامل مداحان، روحانیان و مبلغان، شبکه تبلیغی، مؤسسات قرآنی و حافظان و … چه در ایام کرونا و چه در دیگر ایام سال نسبت به انجام اقدامات خدمت رسانی به آحاد جامعه پیشگام هستند، ابراز کرد: از زمان شیوع کرونا تا کنون حجم بیشتری از فعالیت‌های بسیجیان این حوزه را شاهد بوده‌ایم.

همراهی بسیجیان در مقابله با کرونا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از تبیین رسالت کرونایی بسیج روحانیان و مداحان استان خبر داد و بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی قرارگاهی موسوم به حاج قاسم را راه اندازی کرده که در آن هشت محور عملیاتی شامل فضای مجازی و حقیقی در راستای مقابله با کرونا، آگاهی رسانی به مردم، اشاعه فرهنگ دعا و استغفار، امید بخشی به جامعه و … را تشکیل داده که در آن رسالت هر گروه از جمله مداحان و روحانیان و… مشخص است.

شکری از تبیین رسالت هر گروه در حوزه خدمت رسانی به جامعه تحت اقدامات پیش بینی شده قرارگاه حاج قاسم خبر داد و گفت: روحانیان و مداحان و فعالان فرهنگی و مذهبی به واسطه جایگاه اجتماعی و مخاطبانی که دارند می‌توانند در راستای امید افزایی در جامعه، اشاعه فرهنگ وحدت و همبستگی و … نقش مثبتی ایفا کنند.

وی از همراهی بسیجیان طلاب، روحانیان، مداحان و فعالان قرآنی و دینی با ستاد مقابله با کرونا در سطح استان و شهرستان‌های استان سمنان نیز قدردانی کرد و گفت: بسیجیان از همان ابتدای شیوع کرونا در سطح استان نسبت به ضدعفونی کردن معابر، کمک‌های معیشتی به مردم، تدفین و تغسیل اموات و برگزاری حداقل‌های واجب شرعی برای اموات و … اهتمام ویژه داشتند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار