مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: محدوده فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه نماز مانند برخی دستگاه‌ها به فرهنگ‌سازی و اقامه در مجموعه محدود نمی‌شود و فراتر از این حد است.
کد خبر: ۹۱۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 21 November 2020
به گزارش مهر، حجت الاسلام هادی نظیری در شورای اقامه نماز تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه در خصوص ترویج و اقامه نماز، سازمان تبلیغات اسلامی فراتر از روش کنونی و به گونه‌های نوین برنامه‌هایی را اجرا می‌کند، گفت: بر اساس تکالیف و وظایف اقامه نماز در اولویت امر تبلیغ قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در کنار امر تبلیغ امروزه مبلغین به عنوان امام محله در حوزه فعالیت‌های اجتماعی نیز فعالیت دارند؛ افزود: استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغ و تشکل‌های دینی و قرآنی از فضای مجازی در اولویت قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اضافه کرد: در همین راستا اقدام به تولیدات چند رسانه‌ای در دستور کار قرار گرفته و نشر و اطلاع رسانی عمومی مدنظر است.

حجت الاسلام نظیری بابیان اینکه تبلیغات اسلامی از متولیان امر فرهنگ به شمار می‌رود، گفت: تبلیغات اسلامی همدان ترویج نماز در محلات و روستا‌ها را دنبال می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: محدوده فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه نماز مانند برخی دستگاه‌ها به فرهنگ‌سازی و اقامه در مجموعه محدود نمی‌شود و فراتر از این حد است.

حجت الاسلام عباسی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی همدان نیز گفت: تهیه محتوای غنی از جمله فیلم‌های آموزشی برای انتشار در فضای مجازی و متون برای تابلو‌های اعلانات از اهم اقدامات در راستای ترویج فرهنگ نماز بوده است.

حجت الاسلام سیدمرتضی حسنی حلم مدیر ستاد اقامه نماز همدان نیز تاکید کرد: غالب فعالیت‌های لازم در جهت آموزش‌های مربوط به فریضه نماز به سوی فضای مجازی هدایت شده و عموم مردم مؤمن و خداجو می‌توانند با مراجعه به سایت قنوت از محتویات آموزشی بارگزاری شده در این حوزه بهره‌مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار