مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی گفت: در دوران جنگ تحمیلی و بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) جنگ در راس همه امور بود و حالا نیز به تبعیت از دوران هشت سال دفاع مقدس و فرمایشات ایشان، جنگ برای سلامتی جزء ارجح ترین امور است.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 18 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ حسینی افزود: کنترل این بیماری در موج های اول و تا حدودی موج دوم نشان داد، می توان این ویروس را محدود و کنترل کرد، اما مشکل این است که در موج سوم توجه و نگاه ها به کرونا تغییر کرده که باید فعل "ما می توانیم" را بار دیگر تقویت کرده و به مشکلات فائق بیاییم.
وی تاکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، ادارات، اصناف، بسیج، سپاه و ارتش و مراکز نظامی و مراکز بهداشتی و درمانی باید بر روی سلامت مردم متمرکز باشند و تمامی برنامه ها را در همین راستا سازماندهی کنند.
مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی یادآورشد: در استان مرکزی ظرفیت‌های مناسبی وجود دارد که باید با برنامه ریزی، این توانمندی‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شوند.
وی با دعوت از مسئولین و اقشار مختلف مردم به تجلیل از مدافعان سلامت، افزود: این اقدام باعث می شود پرسنل بهداشت و درمان بدانند که از یادها نرفته اند و زحمات آنها دیده شده و مردم و به خصوص مسئولین قدردان آنها هستند.

سرهنگ حسینی در پایان به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: امید می رود با توکل به خداوند متعال و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و این مکتب (قاسم سلیمانی) بتوانیم هر چه زودتر از شر این ویروس خلاص شده و بر آن غالب شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار