جمعی از شخصیت‌ها و مدیران استان ایلام با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت حاج عمران علیمحمدی نماینده سابق ایلام در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۱۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 13 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، عمران علیمحمدی نماینده سابق مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و از رزمندگان دفاع مقدس صبح امروز جمعه ۲۳ آبانماه در اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی پس از چندین روز بستری در بخش مراقبت های ویژه به علت عارضه های ناشی از حضور در جبهه های جنگ و در اثر ابتلا به کرونا پس از طی یک دوره چند روزه مبارزه با این بیماری دار فانی را وداع گفت.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در پیامی نوشت: ضایعه درگذشت حاج عمران علیمحمدی مردی مصلح و اخلاق مدار که عمری را در لباس سربازان گمنام آقا امام زمان (عج)، دوران دفاع مقدس و یک دوره نیز بعنوان نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و این مرزو بوم دفاع کرد و منشا خدمات ارزنده ای برای مردم بود موجب تالم و اندوه فراوان شد. اینجانب این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان ایلام تسلیت عرض کرده و برای آن انسان فقید سعید علو درجات و رحمت و مغفرت الهی طلب کرده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می کنم.

در متن پیام مدیرکل اطلاعات استان ایلام نیز آمده است: رحلت جانگداز نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، سرباز گمنام آقا امام زمان(عج)، سرباز ولایت، خادم الحسین حاج عمران علی‌محمدی را خدمت هم استانی های عزیز و خانواده علی محمدی علی الخصوص اخوان علی‌محمدی، خانواده داغدار و سایر بستگان تسلیت و تعزیت عرض می کنم. ازدرگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت وغفران ابدی و برای کلیه وابستگان صبر واجر مسئلت دارم.

کریم همتی رییس جمعیت هلال‌احمر کشور نیز در پیامی نوشت: حاج عمران علی‌محمدی، نماینده سابق ایلام در مجلس شورای اسلامی، فردی شجاع، صبور و خستگی‌ناپذیر در جنگ تحمیلی و مردمداری او شهره خاص و عام بود. ایشان پس از چند روز مبارزه با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت. او به علت عارضه های ناشی از حضور در جبهه های جنگ و در اثر ابتلا به ویروس کرونا پس از طی یک دوره چند روزه مبارزه با این بیماری، جسم خاکی را ترک کرد و به هم‌رزمان شهیدش پیوست. اینجانب عروج این جانباز سرافراز را خدمت مردم شهیدپرور استان ایلام و خانواده معزز و همرزمانش تسلیت می‌گویم، خداوند متعال او را با شهدا و صالحان محشور و نزد خود روزی خواهد داد.

در متن پیام حشمت الله عسگری معاون اقتصادی استاندار تهران نیز آمده است: ضایعه درگذشت بزرگ مردی از تبار نیکان، انسانی مردمدار، خدوم و خوش خلق و تلاشگر، "حاج عمران علیمحمدی" نماینده سابق ایلام در مجلس شورای اسلامی ، پس از مبارزه چند روزه با بیماری منحوس کرونا باعث تاثر و تالم تمام دوستداران ایشان از جمله این حقیر شد. بنده این ضایعه ی دردناک را به مردم استان ایلام، خانواده محترم علی محمدی خصوصا برادر داغدارش و همه بازماند گان و تمامی دوستان آن بزرگ مرد تسلیت عرض مینمائیم و از خداوندمنان برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و برای تمامی خانواده و بستگان داغدارش صبر و اجرجزیل مسئلت می نمائیم.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام نیز با صدور پیامی گفت: درگذشت برادر پرتلاش و نماینده سابق مردم استان در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای "عمران علیمحمدی" موجب تاسف و تاثر شد. ایشان از جانبازان پرافتخار دوران دفاع مقدس و از خدمتگزاران به کشور و مردم بویژه در دوران نمایندگی مجلس بودند و خدمات فراوانی در این عرصه ارائه کردند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به دوستان، خانواده محترم و بستگان ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

در متن پیام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام نیز آمده است: خبر درگذشت نماینده خدوم و اسبق مردم استان در مجلس شورای اسلامی، رزمنده و جانباز سرافراز جناب آقای حاج عمران علیمحمدی موجب تالم و تاثر فراوان خاطر شد. مرحوم علیمحمدی در طول حیات خود در سنگرهای دفاع از انقلاب و امنیت ایران اسلامی به صورت متعهدانه و با خلوص نیت خدمت کرد و در دوران نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی در توسعه، عمران و آبادانی این استان خدمات شایسته ای به یادگار گذاشت. بی‌شک این مجاهدت‌ها و تلاش های خستگی ناپذیر به مردم شریف استان، ماندگار و مایه افتخار خواهد بود. فقدان این برادر عزیز و مخلص را به محضر مردم شریف استان ایلام ، خانواده معزز و اخوان بزرگوار ایشان ، به ویژه حضرت حجه الاسلام والمسلمین علی اشرف علیمحمدی مسوول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) تسلیت عرض نموده و از خداوند قادر متعال برای آن مرحوم، علو درجات و همنشینی با شهداء، صالحان و صدیقین و برای خانواده آن عزیز سفر کرده صبر و شکیبایی مسئلت می کنم.

اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، اعضای شورای اسلامی و شهردار ایلام، دکتر علیرضا رمضانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام، عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، نوراله تیموری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، سرهنگ پاسدار محمدحسین فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام، جواد رحیمی مقدم فرماندار سیروان، دکتر محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، جعفر شرفخانی مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان کردستان و علی کرم محمدیان و احمد شوهانی نمایندگان ادوار ایلام از جمله دیگر شخصیت هایی هستند که با صدور پیام هایی درگذشت نماینده سابق ایلام را تسلیت گفتند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار