مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در مقابله با کرونا گفت: تمامی باشگاه‌های بدنسازی و سالن‌های ورزشی در مرکز استان از فردا به‌مدت ۵روز تعطیل است.
کد خبر: ۹۱۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ 08 November 2020

احمد بهروزیان‌فرد ظهر امروز در نشست با فعالان ورزشی استان بوشهر با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی برای مصون ماندن از ابتلا به بیماری کرونا اظهار داشت: در این راستا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری، استفاده از ماسک و ضدعفونی تجهیزات ورزشی امری مهم و ضروری است.

وی، از تصویب تعطیلی و محدودیت‌های جدید برای باشگاه‌های ورزشی خبر داد و بیان کرد: به منظور پیشگیری و کنترل بیماری کرونا و بنا به تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تمامی باشگاه‌های بدنسازی و سالن‌های ورزشی در مرکز استان بوشهر از 19 تا 24 آبان تعطیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: شرایط و دستورالعمل‌های آغاز مجدد فعالیت‌های ورزشی بعد از این تاریخ اعلام می‌شود.

بهروزیان‌فرد با تاکید بر رعایت همه باشگاه‌داران و ورزشکاران نسبت به این مصوبه افزود: در این باره با تشکیل کمیته‌ای، بر حسن اجرای این دستورالعمل نظارت و سرکشی می‌شود.

وی با تاکید بر این نکته که همه باید تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا باشند گفت: از همه باشگاه‌داران تقاضا می‌شود ضمن رعایت مصوبه اخیر نسبت به تعطیلی باشگاه‌ها در مدت مذکور اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار