کد خبر: ۹۱۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 07 November 2020

شهرام رسولی ظهر امروز در جلسه تودیع ومعارفه رؤسای ثبت احوال خلخال، اظهار کرد: برای ۹۱ درصد جمعیت استان اردبیل کارت ملی صادر شده است و آمار دریافت کارت ملی هوشمند از ۹۳۰ هزار نفر فراتر رفت.

وی افزود: جامعه هدف استان یک میلیون و ۳۲۱ هزار نفر است.

مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل بیان کرد: ۱۳ هزار کارت هوشمند ملی در دفاتر شهرستانی ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت است که هموطنان پس از دریافت sms از اداره ثبت احوال و سامانه‌های ذی‌ربط می‌توانند به این اماکن مراجعه نموده و کارت هوشمند ملی خود را دریافت نمایند.

رسولی با اشاره به ارائه خدمات در دستگاه‌های دولتی و نهادها با کارت هوشمند ملی، از مردم استان خواست تا نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نمایند.

مشکل صدور کارت ملی رفع شده است

وحید خلوصی، معاون انفورماتیک اداره کل ثبت احوال استان اردبیل نیز اظهار کرد: از سال گذشته یک وقفه طولانی در دریافت کارت هوشمند ملی در استان در تمامی شهرستان‌ها به وجود آمد که این مشکل از سامانه‌های صدور کارت هوشمند ملی بود و با رفع مشکل از دو ماه گذشته، کارت‌های هوشمند ملی به سرعت صادر و ارسال می‌شود.

وی افزود: در سطح استان اردبیل اکنون ۷۰ هزار نفر کارت ملی هوشمند ندارند و انتظار می‌رود برای تعویض کارت خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم از زحمات سیدعیسی کریمپور کلور، قدردانی و سیدجلیل داوودی آل‌هاشم به عنوان مدیر ثبت احوال خلخال معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار