نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پیامی شهادت دکتر افسانه حسنوند عموزاده نخستین شهید مدافع سلامت استان ایلام را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 05 November 2020

به گزارش تابناک ایلام، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار به شرح زیر است:

شهادت اولین شهید سلامت استان ایلام، سرکارخانم دکتر افسانه حسنوند عموزاده، خدمت همسر پزشک خدوم و جهادگر ایشان جناب آقای دکتر پرویز کریمی، خانواده محترم شهید، جامعه پزشکی و مردم قدرشناس دره شهر و استان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

مجاهدت خستگی ناپذیر این بانوی فرهیخته و فداکار در خط مقدم دفاع از سلامت، از آغازین روز رویارویی با ویروس کرونا تا نوشیدن شهد شیرین شهادت خدمت و سلامت، برگ زرین و افتخار آفرینی از کتاب درخشان جهاد، ایثار و شهادت تاریخ سازان جمهوری اسلامی ایران است.

برای آن شهید واصل به قرب حق، علو درجات، و برای بازماندگان معزز صبر جمیل و اجر جزیل از خالق هستی بخش خواستارم.

پیام تسلیت مسوولان ایلام بدنبال عروج مدافع سلامت و رزمنده دفاع مقدس

معاونان سیاسی امنیتی و امور عمرانی استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، رییس دانشگاه ایلام و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با صدور پیام های جداگانه شهادت دکتر افسانه حسنوند عموزاده مدافع سلامت و حاج علی کمال پیمان را تسلیت گفتند.

محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در پی شهادت اولین شهید مدافع سلامت در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: برادر ارجمند و گرامی جناب دکتر پرویز کریمی خبر درگذشت همسر گرامی تان اولین شهید مدافع سلامت شهیده مرحومه مغفوره زنده یاد دکتر افسانه حسنوند عموزاده که در راه خدمت به مردمان این دیار در مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان به جان آفرین تسلیم گفت، موجب تاثر، تالم و اندوه فراوان گردید. اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان اندوهبار این پزشک دلسوز و حاذق مدافع سلامت را به جنابعالی، خانواده محترم، جامعه پزشکی و درمانی و مردم عزیز استان ایلام تسلیت عرض نموده و برای آن شهیده سعیده غفران و رحمت واسعه الهی و برای شما و سایر بازماندگان محترم صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت معاون عمرانی استاندار ایلام در پی شهادت اولین پزشک راه سلامت استان ایلام

در متن پیام احمد کرمی نیز آمده است:

خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت استان ایلام پزشک پرتلاش و فداکار دانشگاه علوم پزشکی ایلام‌ همسر گرامی پزشک فرهیخته دکتر پرویز کریمی شهیده "افسانه حسنوند عموزاده " که در راه خدمت به مردم شریف استان و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا که به علت ابتلا به همین ویروس به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تالم شدید اینجانب گردید. بی شک از دست دادن این عزیزان که باتخصص خود می توانند جان بسیاری از انسانها را نجات دهند بسیار باعث تاثر و تاسف است و جامعه و مردم از نبودن آنها از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.

امیدوارم که احاد جامعه با رعایت موارد بهداشتی و جدی گرفتن این ویروس دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیزی به خصوص کادر پزشکی وپرستاری حوزه سلامت استان نباشیم. اینجانب با نهایت تاثر و تاسف این غم جان‌کاه را به بازماندگان این شهید بزرگوار، همکاران و جامعه فرهیخته پزشکی و مردم شریف استان ایلام‌ تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای این پزشک‌ فداکار غفران و رحمت‌الهی و برای خانواده‌ داغدار ایشان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمائیم.

حجت الاسلام علی چراغی پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در پیامی عروج اولین شهیده مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.

این واقعه جانسوز به همگان آموخت کسانی که با خدای سبحان برای حفظ جان انسان‌ها عهد بسته اند تا حد جانفشانی بر میثاق خویش پایبندند.

عروج سراسر تالم و تأسف سرکار خانم دکتر حسنوند عموزاده را به جامعه پزشکی به ویژه جناب آقای دکتر کریمی و خانواده های داغدار آن شهیده سعیده تسلیت و تعزیت عرض نموده، غفران الهی برای آن عزیز سفرکرده و صبر جزیل برای بازماندگان را از حی منان مسئلت می کنم.

پیام های تسلیت به مناسبت عروج رزمنده دفاع مقدس

برخی دیگر از مسوولان بمناسبت عروج جانباز و رزمنده دفاع مقدس حاج علی کمال پیمان پیام های تسلیت صادر کردند.

متن پیام تسلیت سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام به مناسبت عروج رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس مرحوم حاج علی کمال پیمان نیز به شرح زیر است؛

عروج ملکوتی رزمنده و جانباز هشت سال دوران دفاع مقدس شادروان حاج علی کمال پیمان موجب تاسف و تالم همگان شد. ️

این رزمنده فداکار و شجاع در دوران دفاع مقدس، سالهای جوانی عمر خویش را در کسوت نیروی شناسایی اطلاعات و عملیات لشکر ۱۱ امیرالمؤمنین (ع) در جبهه های نبرد حق علیه باطل بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این راه به افتخار جانبازی نائل آمده و پس از جنگ نیز با عنوان فرماندهی گردانهای رزمی در راه اعتلای ارزشهای امام و انقلاب و پاسداری از عزت ، استقلال و امنیت میهن اسلامی، تمام توان و وجود خویش را در طبق اخلاص قرار داد و در سالهای اخیرا نیز برای دفاع از حریم اهل بیت سلام الله علیهم به سوریه اعزام شد.

صداقت و مهربانی ، صفای باطنی و ظاهری و مناجاتهای شبانه آن انسان پاک و مخلص هیچگاه از یاد و خاطر همرزمان و همنسگران ایشان پاک نخواهد شد.

اینجانب این ضایعه اندوهبار را به محضر خانواده مکرم ، همرزمان و همکاران، خانواده های معظم شهیدان، رزمندگان ، ایثارگران و عموم مردم انقلابی استان ایلام تسلیت عرض می نمایم.

خداوند رحمان روح پاک آن فقیدسعید را در جوار ملکوتی و مطهر پیامبر مکرم اسلام قرین رحمت و همنشین آقا ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران شهیدش در بهشت اعلی قرار دهد.

محمد علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام نیز به مناسبت درگذشت شهادت گونه سردار سرافراز اسلام و ایران حاج علی کمال پیمان پیام تسلیت صادر کرد.

استان ایلام در حسرت از دست دادن فرزندی جان برکف و سرداری شجاع و توانمند در ماتم و عزا فرو رفت و جامعه ایثارگری استان غمگینانه در مصیبت یکی از شاخص‌ترین رزمندگان استان به سوگ نشست.

ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم، بستگان و همرزمان آن سردار سرافراز در سپاه امیرالمؤمنین استان، درگذشت شهادت گونه سردار رشید اسلام و ایران حاج علی کمال پیمان را تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فقید سعید علو درجات الهی و سعادت ابدی در جوار شهیدان و اولیای الهی را مسئلت دارم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار