با این حال پس از حساسیت رسانه ها به این موضوع در نهایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در گفتگویی از لغو  این مراسم در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 02 November 2020

تابناک ایلام::انتشار اطلاعیه برگزاری مراسم روز سیزده آبان در مصلی ایلام از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با واکنش رسانه ها مواجهه شد .

به اعتقاد رسانه های استان دعوت از مردم برای شرکت در مراسم سیزده آبان آن هم در ایام سخت کرونایی استان می توانست به نوعی تلاش های رسانه ها برای اقناع مردم در زمینه اجرای پروتکل ها و توصیه های بهداشتی را به چالش بکشد.

اینجا بخوانید

فراخوان تجمع روز سیزده آبان در مصلی ایلام برخلاف مصوبات ستاد کروناست/ستاد کرونا ورود کند

برهمین اساس رییس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در کارگروه رسانه ای ستاد کرونای استان به دغدغه های رسانه ها پاسخ داد .هرچند چراغی پور اجرای این مراسم را به صورت نمادین ودر راستای اجرای دستورات مقامات ملی به صورت محدود وبا رعایت پروتکل ها عنوان کرد اما در عین حال رسانه های منتقد اجرای چنین طرحی در مرکز استان را نوعی ریشخند به تلاش های چند ماهه رسانه ها برای اطلاع رسانی وانتشار توصیه های پیشگیرانه قلمداد کردند که می توانست حاوی این پیام به مردم باشد که خود مسئولین اولین کسانی هستند که پایبند به مصوبات ستاد کرونا نیستند واین موضوع میتوانست مسیر را برای عدم رعایت پروتکل ها از سوی مردم هموار نماید .

با این حال پس از حساسیت رسانه ها به این موضوع در نهایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در گفتگویی از لغو  این مراسم در استان ایلام خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت : مراسم  نمادین روز ۱۳ آبانماه در استان ایلام برگزار نخواهد شد 
حجت الاسلام  علی چراغی پور گفت: بنا بر تصمیم  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و در راستای  قطع زنجیره کرونا و حفظ سلامتی مردم هیچگونه مراسمی در روز ۱۳آبانماه در ایلام و کل کشور برگزار نخواهد شد. 
وی یادآور شد:  اطلاعیه های قبلی مبنی بر  برگزاری نمادین این روز  ملغی اعلام می گردو این مراسم در فضای مجازی برگزار از اصحاب رسانه و خبرنگاران درخواست داریم مشارکت و فعالیت خوبی داشته باشند.
 
تابناک ایلام از حسن توجه مدیران استان و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به دغدغه رسانه ها و توجه به سلامت مردم تقدیر به عمل می آورد.بدیهی است این حرکت ارزشمند نه تنها چیزی از ارزشهای این روز و استکبار ستیزی مردم ورسانه های استان کم نخواهد کرد بلکه رسانه های استان آمادگی خود را برای اجرای پربار این مراسم در فضای مجازی اعلام می کنند.
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار