سید عباس دانایی:
به گزارش تابناک سمنان: سید عباس دانایی فرماندار سمنان با بیان اینکه روحانیان و فعالان فرهنگی باید هویت بخشی به نسل نوجوان را دنبال کنند، گفت: ترویج این موضوع مهم یکی از مهمترین رسالت‌های تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 02 November 2020

میزان مراجعه مردم به فرمانداری سمنان قابل توجه است - خبرگزاری مهر | اخبار  ایران و جهان | Mehr News Agency

فرماندار سمنان صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در مجتمع ولایت، با اشاره به رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: این نهاد انقلابی به دلیل اثرگذاری که در بین مردم دارد می‌تواند اهمیت بسزایی داشته باشد و لذا یکی از مهمترین مسائل در این حوزه استفاده از ظرفیت‌هایی مانند فضای مجازی است.

وی  با بیان اینکه ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی امروز در بین هجمه فرهنگی دشمنان دارای اهمیت است، بیان کرد: استفاده از ظرفیت روحانیان، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و دینی، مؤسسات قرآنی، مداحان و روحانیان اعزامی و مستقر روستایی و… در زمره موضوعاتی است که باید به آن تاکید کرد.

سید عباس دانایی بر الگوسازی بر بنیاد مؤلفه‌های دینی و حضور خلاقانه و مؤثر در برنامه‌های اجتماعی تاکید کرد و ابراز، داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی در راستای ترویج مؤلفه‌های دینی به خصوص بین نسل جوان جامعه تأثیر گذاری بسیاری دارد و لذا روحانیان باید به این مهم نیز توجه داشته باشند.

دانایی بر ضرورت هویت بخشی به نسل نوجوان و تزریق امید و جنبش به بدنه اجتماعی نیز تاکید کرد و گفت: هرچه برای جوانان کار فرهنگی انجام دهیم در واقع برای آتیه ایران اسلامی و انقلابمان سرمایه گذاری کرده‌ایم.

وی بر ایجاد هسته فرهنگی نیز با محوریت جوانان تاکید کرد و گفت: باید جوانان را راهنمایی و هدایت کرد که این مهم می‌تواند در ارتقای فرهنگ دینی آن‌ها تأثیر بسزایی داشته باشد.

فرماندار سمنان در ادامه بر شناسایی افرادی که دغدغه انقلابی دارند نیز تاکید کرد و گفت: باید همانطور که دغدغه همراهی صنعت و دانشگاه را داریم، دغدغه پیوند دانشگاه و حوزه علمیه با جامعه را نیز داشته باشیم زیرا امروز باید اقدامات مهمی در زمینه ساختارهای فرهنگی و اجتماعی ما رقم بخورد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار