تاکنون سه میلیارد تومان تسهیلات به ۳۰ کارگاه زیلو در شهرستان میبد اسان یزد پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 14 October 2020

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد در نشستی تنوع بخشی در طراحی و بسته بندی مناسب را حلقه مفقوده درصنعت زیلو دانست و گفت :  در حوزه طراحی و بسته بندی و ایجاد بازارچه برای عرضه، صنعت زیلو در میبد را حمایت می‌کنیم.

خوش قامت با اشاره به جهانی شدن زیلو و سفر اصغر نورالله زاده مدیر صندوق کارآفرینی امید کشور در سال گذشته به میبد و اختصاص پنج میلیارد تومان بعنوان تسهیلات برای حمایت از صنعت زیلو در این شهرستان افزود : تاکنون مبلغ سه میلیارد تومان تسهیلات به ۳۰ کارگاه زیلو پرداخت شده است.

وی گفت: برای رونق هنر صنعت زیلو کارگروهی در سطح شهرستان میبد فعال است و شرکت شهرک صنعتی هم در قالب خوشه زیلو فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد.

خوش قامت افزود: صندوق کارآفرینی امید به جد در این حوزه ورود پیدا کرده است و بازار فروش را که بعنوان یکی از دغدغه‌های مورد نظر زیلو بافان بوده ،  مورد حمایت خود قرار داده است.

مدیرصندوق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات به خریداران زیلو را از طرح‌های این صندوق برشمرد و گفت: به زودی طرح‌های خیلی خوبی در صنعت زیلو با حمایت صندوق کارآفرینی امید از جمله در زمینه طراحی و بسته بندی و بازار فروش اتفاق خواهد افتاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار