مربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: با تمرینات منسجمی که در طول روز های گذشته انجام داده ایم به شرایط ایده آل خود رسیده ایم و با دعای خیر هواداران پیروز میدان خواهیم شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 27 June 2020
مربی شاهین: با تمرینات منسجم به شرایط ایده آل رسیدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهرداد کریمیان ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و سوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی پیش روی خواهیم داشت زیرا نفت مسجد سلیمان با کادر فنی قوی که در اختیار دارد نتایج خوبی کسب کرده ولی ما در 40 روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم و با اجرای طراحی تمرینات میشو به شرایط صد در صدی رسیده‌ایم.

مربی شاهین شهرداری بوشهر با تاکید بر اینکه هواداران شاهین همیشه حامی ما در دیدارهای خانگی بوده‌اند عنوان کرد: نبود تماشاگر تاثیر گذار خواهد بود زیرا در بازی‌های قبل در خانه ما با حمایت این هواداران پیروز شدیم ولی با دعای آنها امیدواریم برنده شویم و سهمیه استان را حفظ کنیم.

وی در خصوص مصدومان شاهین در این دیدار هم اظهار داشت: صارمی و شعبانلو را در این دیدار در اختیار نداریم گرچه برخی بازیکنان مصدومیت جزیی دارند ولی مشکلی برای این دیدار نخواهیم داشت و با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

کریمیان ضمن ابراز ناراحتی از عدم حضور دو بازیکن گرجستانی در این دیدار هم تصریح کرد: متاسفانه این دو را مقابل نفت در اختیار نخواهیم داشت ولی امیدواریم شرایط فراهم شود که بتوانیم از آنها مقابل پرسپولیس استفاده کنیم و با اطلاعی که پیدا کردم آنها پنج روز دیگر برای بازگشت به ایران پرواز خواهند داشت.

مربی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص سرمربیگری اش در این تیم عنوان کرد: من همیشه خادم باشگاه شاهین بوده‌ام و با این شرایط منتظر بازگشت میشو هستیم و در خصوص مسائل فنی از وی مشاوره می‌گیرم.

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار